יום שישי, 10 בפברואר 2017

יבנה המקדש/ עמוד יומי של היסטוריה

יבנה המקדש || התנועה לכינון המקדש

החל מהיום יתפרסם כאן עמוד סרוק מהביטאון "יבנה המקדש" של התנועה לכינון המקדש  מדובר באוצר בלום של מידע על תולדות המאבק על ההר, אידאולוגיה, מאמרים תורניים ועוד  העיון בגיליונות ההיסטוריים עשויים לתת פרספקטיבה על המצב בהר הבית ועל ההתקדמות הרבה שחלה בזכות שגעון של מעט כמהי מקדש עם הרבה מאוד דבקות


↓ על תחילת דרישת ציון לאחר גאולתה בששת הימים

למעוניינים למתעניינים לחוקרים וללומדים,

בע"ה נביא לכאן יום יום עמוד עמוד מגליונות "יבנה המקדש". קיראו אלפו בינה ותהנו והעיקר הסיקו מסקנות.

לשאלות: חיים אודם יו"ר התנועה לכינון המקדש 050-4142425 או באימייל ybane@walla.com או sms 052-5743827



כך זה התחיל וכך בע"ה נבנה את בית המקדש

ההיסטוריה של הר הבית - בעידן החדש, מעל דפי הירחון 'יבנה המקדש', מאז תשמ"ח. שיוצא לאור על ידי "התנועה לכינון המקדש" שנוסדה בתשל"ח, מגרעין של 3 עולים קבועים להר הבית הרבנים אברהם אייזיקס ויוסף אלבום והאדריכל שמואל כספי. לאחר שהתנועה גדלה בחברים החליטו והוציאו לאור את הבטאון, בו מקופלת כל ההסטוריה של המאבק לייהוד הר הבית על ידי עשרות הארגונים שקמו לצורך הענין ובראשם "התנועה לכינון המקדש" על אלפי חבריה.

ההיסטוריה של המאמצים - להתקרב אל המקדש ולקרב את המקדש אל עמינו, אל מול: הלועגים; הכופרים; קטני האמונה; המתחסדים; המתנגדים והלוחמים כנגדנו.

ההיסטוריה של הבאים - ל'עזרת ה' בגבורים': אנשי שדה; אנשי עניבה מכופתרים; אנשי מעיל (קפוטה); אנשי עמך בית ישראל, אנשי תורה ובשיאם אישי רבני יש"ע.

ההיסטוריה של הר הבית - אשר הצמיחה: פעילי מקדש; יקירי מקדש; משכנעי (לוביסטיי) מקדש; מוזיאון כלי מקדש; הדגמות מקדש, תקשורת מקדש; סופרי מקדש; סיפרי מקדש; בטאוני מקדש; ועידות מקדש; כנסי מקדש; נשי מקדש; סעודות מקדש.

ההיסטוריה של - (מכלל בונים אתה שומע מחריבים) מתנגדי המקדש למיניהם, אי אפשר לפורטם כי רבים הם.

ההיסטוריה של עשיה - אשר היא עדיין בעיצומה הקשה ואשר התבוננות בעברה יכול להועיל להפקת לקחים אלו ואחרים לעתידה.

ההיסטוריה - שהתחילה מ- 3 עולים להר הבית בשבוע למצב שכמעט אין מצב שהר הבית פתוח ליהודים ואין שם יהודי או יהודים או קבוצה גדולה של יהודים.

ההסטוריה שמלמדת - לאחר 50 שנות ניסיון של "הר הבית בידינו" - שאם אתה לא תצטרף לעולים להר הבית, המצב "הקיים" יתקיים כך לפחות עוד 50 שנה וכדי בזיון...

ההיסטוריה של מאבק - גבורה (הירואי) בכל מובן שהוא. אשר הניח כבר כבר ברוך ה', בסיס, או יותר נכון אבן-פינה, להעצמתו. עדי עד ארמון על משפטו ישב, במהרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה