יום שני, 26 ביוני 2017

חוויה משפחתית - סדנא לאפיית לחמי המקדש

להיות כהנים לשלוש שעות || לומדים לאפות את לחמי המקדש

בשנים האחרונות תודעת המקדש הופכת לנחלת רבדים רבים בעם ישראל, החל מילדים קטנים ועד זקני העדה • פרטים על סדנת הכנת לחמי המקדש הגיעו לשולחן המערכת על ידי גורם שלא קשור לפעילות השוטפת של שחזור עבודת המקדש והתרגולים, דבר המעיד על התרחבות העיסוק בחידוש עבודת הקודש • נמשיך לפרסם חינם פעילויות הקשורות לקירוב עבודת בית א-לוהינו להמוני בית ישראל • ניתן לפנות בדוא"ל: olimlahar@gmail.com


↓ פרטים מלאים על סדנת לחמי המקדש

בפעם הראשונה מזה כ-2000 שנה, יש לכם ההזדמנות המיוחדת להשתתף בשחזור חי של תהליך אפיית לחמי בית המקדש, שייבנה במהרה בימינו אמן.

הצטרפו לאופה אומן אלי סיידל בחוייה של פעם בחיים בשחזור ובאפייה של לחמי הקודש האגדיים, לחם הפנים, שתי הלחם ועוד מנחות כגון מצות, רקיקים וקורבן העומר.

לבושים בבגדי כהונה, תהפכו לכוהנים ליום אחד, השתמשו בשחזורי הכלים בגודל אמיתי, המרחשת, המחבת, שולחן לחם הפנים ועוד. תלמדו שיעור בזריזות בנסיון לסיים את הלחמים תוך 18 דקות (רוב הלחמים היו ללא חמץ).

קבלו תובנות עמוקות ואמיתיות מפרשות המשנה והגמרא וחוו בידכם ובעיניכם הקושי והכשרון הדרוש להכין את לחמי הקדושה. תבינו לעומק, אולי בפעם הראשונה, את סיפור המשנה על בית גרמו, משפחת הכוהנים האחראים להכנת לחם הפנים בתקופת בית שני, ולמה נחתומי אלקסנדריה לא הצליחו לדמות את עבודתם. תהפכו את ההלכה לדבר חי בשימוש מעשי ביחידות מידה עתיקות (איפה, עשרון, טפח, אמה וכו').

והכי חשוב, תהיו חלק אינטגרלי מיוזמה אקדמית לחקור, להבין וליישם את עבודת בית המקדש כהכנה לביאת המשיח ולבניין בית המקדש השלישי.

סדנא זו, בעלת 3 שעות, מלבד היותה חוייה לימודית בלתי נשכחת, היא גם פעילות משפחתית הכי כיפית ומיוחדת שתמצאו הקיץ.

איפה: סיידל - מכון לאפיית ארטיזן, ההדס 22, קרני שומרון

מתי: 16 יולי עד 30 אוגוסט, כל יום ראשון, שני, שלישי ורביעי
    סדנת בוקר: 13:00-10:00
    סדנת צהריים: 17:00-14:00

מי: כולם מגילאי 5 – 120

עלות: עד 3 משתתפים – 110ש"ח למשתתף
         4 משתתפים ומעלה – 85 ש"ח למשתתף

צלצלו לטל: 1-800-35-1222 להזמין מקום. השתתפות רק בהזמנה מראש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה