יום חמישי, 6 ביולי 2017

ברכות לתת ניצב דורון תורג'מן ממטה ארגוני המקדש

העלאה בדרגה ימים לאחר תקיפה מוסלמית || מפקד מרחב דוד

במטה ארגוני המקדש מברכים את נצ"מ דורון תורג'מן , לרגל קידומו בדרגה לתת ניצב ומינויו למפקד מרחב קדם  לפני כמה ימים נפצע תורג'מן בפניו בעת התפרעות מוסלמית בלוויה שמארגניה ביקשו להסיטה להר הבית


↓ ברכות מארגוני המקדש

דורון תורג'מן קיבל לפני כשנתיים את הפיקוד על מרחב דוד והר הבית בתקופה הקשה של אינטיפאדת הסכינים.

תורג'מן הוביל מהפך חיובי ביחס המשטרה אל היהודים בהר הבית, נפגש עם נציגי העולים ופעילי ההר, ופתח במשטרה ערוצי תקשורת וההיענות לבקשות העולים.


דורון תורגמן ממתיק סוד עם הרב יעקב מדן

דובר המטה אסף פריד מציין כי בתקופת פיקודו של תורג'מן השתפר מאוד המצב בהר הבית. מזירת קרב מתמדת עם שכירי הוואקף והתנועה האסלמית, הפך הר הבית למקום שקט ורגוע. בניגוד לעבר, הר הבית לא נסגר יותר בפני יהודים בחגי ישראל שלא בימי חג איסלמיים.


במטה מציינים כי הזינוק הדרמטי המתרחש כיום במספר היהודים בהר הבית נזקפת לא מעט לפעולותיו של תורג'מן עם מפקד המחוז יורם הלוי. קבלת הפנים המשטרתית לעולים עבר מהפך דרמטי, המשטרה הרחיבה את גודל קבוצות היהודים בהר הבית, ובימים עמוסים מכניסה אל ההר קבוצות מקבילות של יהודים כדי למנוע המתנות ארוכות בכניסה. מתפרעי התנועה האיסלמית הוצאו מההר, שכירי הוואקף הושתקו, ומעצרי יהודים שמתפללים בלחש הופסקו. גם קוראי התיגר בהר על מגבלות הממשלה, זוכים כיום לטיפול משטרתי קל ומהיר.


עמיחי אריאל מברך את תורגמן בברכת כהנים בהר הבית

במטה ארגוני המקדש מאחלים לתורג'מן הצלחה בהמשך תפקידיו, ומצפים לראותו שוב בהר הבית בתפקידים בכירים יותר. במטה גם מייחלים שהמפקד הנכנס ימשיך בדרכו החיובית ואף יזכה לפקד על חידוש עבודת המקדש בתקופת כהונתו.

דורון תורגמן בהר הבית עם יהודים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה