יום חמישי, 16 באפריל 2015

תלונה נגד שגריר ישראל בירדן דני נבו

מי כאן המשוגע? || נציבות שירות המדינה תבדוק

יהודה גליק בהר הבית
אתמול הבאנו כאן את דבריו החמורים של שגריר ישראל לממלכה ההשאמית בעבר הירדן - דני נבו (ר' קישור: שגריר ישראל בירדן או דובר ירדן בישראל? >>). בדבריו כינה השגריר את יהודה גליק בשם "משוגע על כל הראש" והביע חרדה מאהפשרות שבג"ץ יענה לעתירתו בענין מתן זכויות ליהודים בהר הבית.

יהודה גליק פנה לנציבות שירות המדינה בתלונה על דבריו החמורים של עובד המדינה נגדו ונגד בית המשפט העליון  שנאמרו בפרהסיה באוניבסיטת תל אביב.


↓ התלונה של יהודה גליק על דברי הבלע של דני נבו


בס"ד
כו ניסן תשע"ה 16/4/15"ד כו ניסן תשע"ה 16/4/15

לכבוד
נציבות שירות המדינה
אגף המשמעת

תלונה על דברי בלע מפי השגריר דני נבו כלפיי וכלפי בית המשפט העליון


מכובדיי,

שמי יהודה גליק ואני אזרח מן השורה במדינת ישראל אשר ניצל לפני כחצי שנה מניסיון התנקשות מידי מחבל של הג'יהד האיסלמי בירושלים. הוכרתי באופן רשמי כנפגע פעולות איבה.

הובא לידיעתי, מפי עדי ראיה ושמיעה, כי אתמול ביום שלישי 15 באפריל 2015 הרצה מר דני נבו, אשר למיטב ידיעתי עובד במשרד החוץ ומשמש כשגריר ישראל בירדן, באוניברסיטת תל אביב בפני קבוצת סטודנטים לתואר שני.

במהלך הרצאתו בפני הסטודנטים כינה אותי מר נבו "משוגע על כל הראש". בין השאר נימק מר נבו את האשמותיו כלפיי בכך ש"העזתי לעתור לבית המשפט הגבוה לצדק ולדרוש זכויות אדם ליהודים בהר הבית".

אינני מכיר את מר נבו באופן אישי, מעולם לא פגשתי בו. איני יודע מנין הוא צבר את ידיעותיו בענייני.

דברי השגריר מהווים לשון הרע ודברי בלע כלפיי כאזרח מדינת ישראל, ולא פחות כאדם שכמעט איבד את חייו בפיגוע איבה, על לא עוול בכפיי. עוד הם מהווים ביזיון בית המשפט העליון אשר הוא הגורם הבכיר ביותר במערכת הצדק ומשפט הישראלי מאושיות היסוד של חברתנו.

אני פונה אליכם מכובדיי מכיוון שלהבנתי אסור לכל אדם קל וחומר בן בנו של קל וחומר לעובד מדינה להרשות לעצמו לפגוע באזרח בישראל ו/או בבית המשפט העליון.

דומני שחמור הדבר כפל כפליים כאשר מדובר באדם אשר אמור לייצג את מדינת ישראל כנציג רשמי בפני גורמים ברחבי העולם. אם האיש מרשה לעצמו להתבטא כך בדברי בלע בפומבי מי יכול לדעת אלו דברים הוא אומר בחדרי חדרים בפגישותיו עם נציגי מדינות זרות.

מכובדיי כנציבות שירות המדינה אין לכם מנוס מלהעמידו לדין משמעתי.


בברכה,
יהודה גליק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה