יום שני, 21 בספטמבר 2015

שוב נתניהו נלחץ. שוב נתניהו מפקיר את קודשי ישראל

המוסלמים משתוללים, היהודים נענשים || שוב נתניהו מתרפס

תמידי ישיבת מקור חיים בהר הבית
בין היהודים המאושרים הבודדים שזכו להכנס להר הבית
בנימין נתניהו נבהל מאיומי שליט עבר הירדן והורה למשטרה למררר את חיי העולים היהודים להר הבית ולהגביל את כניסתם להר הבית. מאז אתמול משטרת ישראל מונעת ממאות יהודים כניסה להר הבית ללא כל הסבר וללא כל סיבה נראית לעין.

בתנועות המקדש רואים בחומרה את התנהגות ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת מניעת כניסת יהוודים להר הבית  דוקא בימי החגים.


בין עולי הר הבית שורר מרמור רב ומבטיחים לא לעבור הפעם לסדר היום. חברים בתנועות המקדש העלו רעיונות שונים לפרוץ את המצור על הר הבית.

בין יתר הרעיונות שהועלו בדלתיים סגורות ואשר הגיעו למערכת: חסימת כניסת תיירים שעוקפים את היהודים בתור להר הבית, כניסה להר הבת בקבוצות המתחזות לתיירים והורדת התחפושת בתוך הר הבית, כניסה דרך שערי הר הבית הפתוחים למוסלמים בלבד.

הפעילים המרכזיים בתנועות המקדש מנסים למתן את הרוחות הסוערות ולכוון את הזעם לכיוון הגורמים הפוליטיים ובראשם בנימין נתניהו, אולם הרוחות סוערות ולא ברור עד כמה יעלה בידם והאם ברצונם לצנן את הרוחות.

סטודנטים למען הר הבית היו הראשונים להגיב על המציאות העגומה, תוך רמזים עבים על העשוי להתרחש בקרוב.


↓ התייחסות התנועה לידיעות בתקשורת על הגבלת עליות היהודים להר הבית:


אנו נבחן ביומיים הקרובים את אמיתות הידיעה.

חשוב לציין: לא המשטרה היא זו ש"מרגיעה" את ירדן, אלא מדינת ישראל, וממשלת ישראל, וראש-ממשלת ישראל, ועליהם האחריות למעשה הנפשע הזה.

אנו מודיעים בזאת - לא נסבול עוד את ההתחנפות, הפחדנות והרפיסות השלטונית אל מול הטרור ואל מול איומי-סרק שכאלה, על חשבוננו.
לא נסבול את העובדה שממשלת ישראל מתנצלת על כך שטיפלה במחבלים עם מטעני צינור במקום הכי קדוש לעם שלה.

לא על חשבוננו ולא על חשבון זכויותינו !!!
במידה וימשכו בימים הקרובים החמרת הצעדים נגד העולים להר הבית - זו תהיה חציית קו אדום, והתגובה תגיע.

אנו מבקשים מכלל העולים היהודים להר הבית להיערך להגעה לאיזור ירושלים במהלך ימי התשובה ועד לתום חג הסוכות על-מנת להפגין נוכחות יהודית ולעלות בהמונינו להר הבית, עם או בלי אישור הרשויות.


5 תגובות:

  1. חזקו ואמצו כי עמכם ה' גיבורי כח עושי רצונו

    השבמחק
  2. הרעיונות הללו הועלו כמה וכמה פעמים בעבר. אני נורא מקווה שהפעם הם לא יסתכמו בברברת כמו בכל הפעמים הקודמות. אי ביצועם של הרעיונות -- וכיוצא בכך אי שיפור בר-קיימא בתנאי היהודים -- הן שתי סיבות שהחלטתי לעלות ללא סממנים דתיים החל מחג הסוכות הקרב.

    כל מי שהצביעו לליכוד ובמיוחד אלו שסבורים שראוי להצביע לו שוב, ובראשם יהודה גליק, הם האשמים במצב שהתהווה בהר הבית. זו לא אשמתה של המשטרה, בניגוד לרושם שמנסה ליצור יהודה גליק כדי לחפות על האשם העיקרי בין מקבלי ההחלטות, מנהיג מפלגתו ורה"מ נתניהו. יהודה גליק, שגם שיכנע אנשים להצביע ליכוד ואפילו נמצא ברשימת הליכוד, לא מטיל אף פעם את האחריות לפתחו של נתניהו.

    לאחר שארדן ונתניהו שינו במעט לטובה את המצב בהר הבית לקראת סוף אוגוסט, התייחס יהודה גליק בתרועת חצוצרות לשינוי כאילו הוא בלתי הפיך. בזמנו שאלתי אותו אם יודה שטעה במידה ויוחמרו שוב תנאי היהודים בהר בעתיד.
    והנה ראינו היום ואתמול את התגשמות ההחמרה שרבים מאתנו יגורנו מפניה. הצגתי שוב לפני שעות מספר את השאלה לגליק, אך לא ראיתי סימן שהוא מוכן להתייחס לשאלה. אדם גדול באמת מוכן להודות בטעויותיו, בייחוד אלו שגורמות לו מבוכה. לצערי לא נראה שיהודה גליק מסוגל להתעלות לגודל השעה.

    הבקעת הגול העצמי של גליק למטרותיהן של תנועות הר הבית ע"י תמיכתו חסרת המצרים בליכוד מגלמת באופן הפואטי ביותר את הטרגדיה של שוחרי הר הבית הדתיים-לאומיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה את מציע במקום? יש לך פתרון יותר טוב?

      מחק
    2. אתה מבקש פתרון טוב יותר מהעלאת רעיונות שלא מסתיימת ביישומם? לעזאזל, פשוט תיישמו לשם שינוי את אותם רעיונות במקום להשתפן כשמגיע הרגע ליישם! אני כותב מבחינתך בשפה שאינה מובנת לך??
      גמר חתימה טובה!

      מחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק