יום רביעי, 1 ביוני 2016

"ליברמן התפלל באל-אקצה"

פרובוקציה מסוכנת || תפילה ב"כותל המערבי של מסגד אל-אקצא"

סוכנות הידיעות מען ועוד רשתות אינטרנט מוסלמיות מדווחות על תפילה פרובוקטיבית שערך שר הביטחון החדש אביגדור ליברמן באל-אקצא תחת אבטחה כבדה  מי שחשב שיצליח להפקיר את הר הבית ולשמור על רחבת הכותל, טעה

↓ המוסלמים מזהים מגמה מסוכנת

סוכנות הידיעות מען ורשתות אינטרנט מוסלמיות נוספות מדווחות, ששר הביטחון החדש "פרץ לרחבת אל-אקצא וערך במקום תפילה פרובוקטיבית... השר ערך במקום טקסים תלמודיים". עוד מציינת הידיעה ששר הביטחון אביגדור ליברמן הגיע בלווית כוחות אבטחה רבים.

בהמשך הידיעה התמוהה התבררו העובדות שכה הדאיגו את המוסלמים, הם התכוונו לא למסגד עצמו, אלא  לשטח ב"חצרות של מסגד אל-אקצא, המכונה הכותל המערבי" או במילים אחרות: "הכותל המערבי של מסגד אל-אקצה"

לפי הידיעות, הדבר מצטרף למגמה מאוד מסוכנת מבחינת המוסלמים לאור השבעתו לכנסת של "הרב הקיצוני יהודה גליק, שהתחייב לפעול כדי לאפשר למתנחלים להסתער על אל-אקצה ולהתפלל שם."

עוד מציינים דברים שאמר בזו הלשון: "כל עוד אני נמצא כאן (בכנסת), אפעל בכל כחי כדי לשים קץ לעוול המתרחש מדי יום במקום הקדוש ביותר בעולם."

פעילים בתנועות מהמקדש אומרים שלמרות החיוך שמעלים הדברים, הם מוכיחים פעם נוספת שמי שמפקיר את הר הבית מפקיר גם את רחבת הכותל, ומי שנרתע מעליה להר הבית, כדי לא להרגיז את הערבים, ראוי שגם לא יגיע לרחבת הכותל מאותה סיבה.

תגובה 1: