יום שלישי, 23 באוגוסט 2016

חוסייני: תוך 3 שנים ישראל תהרוס את אל אקצא

הסכנה כיום חמורה מכל המלחמות || המקדש יבנה עוד שלוש שנים

השר לענייני ירושלים ברש"פ ברמאללה מעריך שתוך שלוש שנים תהרוס ממשלת ישראל את אל אקצא ותבנה במקומו את בית המקדש  שרפת המסגד בשנת תשכ"ט (1969) היתה תחילת המזימה, שנמשכת עד ימינו  חוסייני מפרט את הפעולות השונות בדרך לביצוע המזימה  מסיום דבריו ניכר שעיקר מצוקתו נובעת מחוסר ההתעניינות המוסלמית מהנעשה בהר הבית  הוא מזהיר מהשאננות הערבית לנוכח הסכנות הגדולות


↓ מתוך אתר של התנועה המוסלמית

במלאת 47 שנים לשרפת אל אקצא מאשים השר לענייני ירושלים ברש"פ ברמאללה, עדנאן חוסייני את ישראל בהצתת המבנה. לדבריו הפשע שבוצע בשנת 1969 על ידי ישראל נמשך עד היום. הוא מזהיר מהמזימה הציונית לנשל תוך שלוש שנים את המוסלמים מאל אקצא ולבנות את בית המקדש.

לדבריו האש שכילתה 25% עד 30% משטח המסגד מצד הדרום-מזרחי וחלק מהכיפה לא הוצתה על ידי מטורף מחו"ל, כפי שמנסה ישראל להציג, אלא הוצתה בתכנון ישראלי מדויק ומחושב.

הוא הוסיף ואמר כי אמנם במשך 47 שנים המסגד שוקם ותוקנות השלכות השרפה, אך הבערת המסגד נמשכת בצורות שונות ומגוונות, החל בחפירות סביב המסגד, כריית מנהרות סביב הר הבית ועוד. כל הפעולות מערערות את המבנים בהר הבית והחפירות נעשות תחת המסגד ממש.

הצתת האש, שהחלה מאז שנת 2000 בקצב מוגבר, ממשיכה להתפשט. מאות יהודים עולים כיום בקצב מוגבר ומסוכן להר הבית במטרה לפגוע בזכויות הבסיסיות של המוסלמים, תוך קיום טקסים דתיים כהכנה לחלוקת המסגד.

חוסייני מעריך שבשלב ראשון תפגע השליטה  המוסלמית המוחלטת על מסגד אל-אקצה, ובשלב שני יוכרזו ימים מסוימים כימים ליהודים בלבד. השלב הבא יהיה הריסת מסגד אל אקצא ובנייתו מחדש של בית המקדש.

הוא הסביר שהכיבוש מתנהל על פי אסטרטגיה ברורה בקצב מואץ. המזימה החלה בשרפת המסגד בשנת 1969 ושיאה יהיה להערכתו בשנת 2019, אז יהרס המסגד כליל ותחל בניית בית המקדש. הערכתו מבוססת על כך שתקום ממשלה ימנית קיצונית אף יותר מזו הנוכחית.

חוסייני הדגיש כי המצב בירושלים בכלל ובמסגד אל אקצא בפרט נהיה מסוכן יותר מיום ליום. יש תקיפות תדירות נגד המוסלמים בעיר, מעצרים, סגירת עמותות, פלישת עובדים של ממשלת ישראל להר הבית והקמת בסיסים שלטוניים סמוך למסגד (הכוונה כנראה לתחנות משטרה, עורך). כיום יש כבר למעלה מ-75 נקודות ישראליות ליד הר הבית, במטרה להשתלט על ההר.

האש ממשיכה לפגוע וללחך במקום תוך פגיעה במתפללים מוסלמים, באנשי וואקף ובהפרעה לשיקום מבנים על הר הבית. מטרת הפגיעות היא פגיעה בשליטה המוסלמית בהר והעברתה לידי הכיבוש הציוני.

הוא ציין, שלמרות שהסכנות למסגד הגיעו לשלב קריטי, העולם הערבי והמוסלמי מתעלם מהנעשה באל אקצא ועסוק בבעיות פנימיות משלו.

הוא דורש מהעולם הערבי להפסיק את ההתעלמות מהנעשה במקום ומזהיר, שהאש המשתוללת כיום במסגד אל-אקצה הרבה יותר מסוכנת מכל המלחמות, ראוי שמנהיגי ערב יתנו תשומת לב גדולה לסכנות המאיימות על אל אקצא.

5 תגובות:

  1. אמן,כן יהי רצון, בקרוב!!!

    השבמחק
  2. הלוואי שהיהודים היו חושבים שבית המקדש יהיה בנוי עוד שלוש שנים! בינתיים יש יהודים שחושבים שהוא עוד רחוק...

    השבמחק
  3. הלואי,
    זה מזכיר את ההלצה המפורסמת על יהודי שנהג לקרוא עיתון נאצי
    בשאלה למה הוא קורא דוקא עיתון נאצי ענה- בעיתון יהודי אני קורא על הרדיפות הגירושים והקשיים, ובעיתון הנאצי אני קורא שאנחנו חזקים, מוכשרים, שולטים בכלכלה, בתרבות, בעיתונות, בפוליטיקה העולמית. בימים קשים אלו כמה טוב לקרוא חדשות טובות כאלו.

    השבמחק
  4. בעלי חיים מרגישים וחשים תופעות טבע (שטפונות, צונאמים, רעידות אדמה וכו') לפני בני אדם, והמבין יבין...

    השבמחק