יום חמישי, 15 ביוני 2017

אתמול בהר הבית: ניחוחות מחצרות בית ה'

בקדושה ובטהרה בחצרות בית ה' || רבקה שמעון

הרבנית רבקה שמעון עלתה אתמול להר הבית עם עוד נשים במסגרת העליה השבועית הקבועה ביום רביעי  כדרכה, משתפת הרבנית את הציבור בנעשה בהר הבית ומביאה את ניחוחות המקדש גם למי שלא הספיק לעלות אתמול להר הבית  למען האמת, שום תיאור מילולי לא יוכל לתאר נאמנה את העמידה נוכח פני ה' בקדושה ובטהרה במעון קודשו


↓ מאת: הרבנית רבקה שמעון 

מעגלים, מעגלים, נפגשים, מרחיבים את העליה לבית ה'. אלו מקצת דבריו של אסף, שעולה להר עם קבוצתו מדי יום רביעי. 

אסף הזכיר בדבריו את הלל יפה אריאל הי"ד, וסיים בראיה אופטימית, על מעגלים נוספים שמשנים את המציאות בהר. ביניהם תנועת נשים למען המקדש וקבוצות חרדים כמו הרב וובר וחברי הכולל, שקבעו את משכנם בהר הבית. שבתי בבית השם כל ימי חיי, לחזות בנועם השם ולבקר בהיכלו. 

הדברים נאמרו לאחר שהרב אליהו ובר לימד אותנו את המשנה האחרונה במסכת חגיגה כחלק מסיום סדר מועד, אשר הקיף את התלמודים הירושלמי והבבלי ואת התוספתא.

עליתי הבוקר עם רננה חזני מרחלים, שתי בנותיה ובת אחותה מחוות גלעד, שירת הים. העליה התעוררה בעקבות שיחה שהעברתי לבנות מצווה השבוע ואמותיהן מבית הספר לבנות בישוב שילה. הן כבר שמעו שיחה מרחל סלע בעבר, והשבוע סיירו במנהרות הכותל, שמעו ממני דברים בנושא והחליטו להצטרף אתי היום לעליה בטהרה להר הבית.


בקבוצת הבוקר היתה גם ג'ני המדריכה עם חברה צלמת מקנדה. 

ליאורה מרק עלתה לרגל יום הולדתה עם אמה ועוד שתי נשים דוברות צרפתית. 

אורלי גלאובר, עולה ותיקה עלתה לרגל יום הולדת עגול והודתה לה' על הזכות להמשיך בחיים לעשות עוד דברים למען בית השם, במקום בו אנשים אחרים לא הספיקו, דוגמת יצחק וטליה אימס הי"ד, אשר מסרו את נפשם על קידוש ה'. 


ברכנו את אורלי שהשוכן במקום הקדוש הזה יאריך את ימיה בטוב ובנעימים ויזכה אותה לעלות עם כולנו לבית המקדש בקרוב.

מול פני הקודש הרב וובר העשיר אותנו בדברי תורה על עבודת הכוהנים במקדש. 

האווירה היתה נינוחה, שקט ושלוה. גם המשטרה בהר פחות לוחצת. שנזכה להרבות בטוב ובאור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה