יום שישי, 15 בנובמבר 2013

יהודה גליק חוזר להר הבית

מפקד מחוז ירושלים התקשר ליו"ר הקרן למורשת הר הבית ובישר לו כי יוכל לעלות להר. "רוצים שתפסיק את שביתת הרעב".


מאת: עדו בן פורת/ ערוץ 7

"הר הבית זקוק לנו". יהודה גליק
"הר הבית זקוק לנו". יהודה גליק
בתום שביתת רעב של 12 ימים אישרה משטרת ירושלים ליהודה גליק לעלות להר הבית.

גליק, מנהל מיזם הליב"ה לחופש יהודי בהר הבית ויו"ר הקרן למורשת ההר, עולה בתדירות גבוהה להר הבית ומביא לשם קבוצות רבות של יהודים. לפני כחודש וחצי הודיעה המשטרה כי גליק לא יוכל לעלות עוד להר וסירבה לפרט את העומד מאחורי ההחלטה.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטה, התקשר אתמול לגליק ובישר לו על ביטול ההגבלה. אנחנו מאוד רוצים שתפסיק את שביתת הרעב. החלטנו לאחר הערכה מחודשת לאפשר לך לעלות שוב להר הבית", אמר פריינטה.

"כשהגעתי לפגישה עם תנ"צ אבי ביטון, מפקד העיר העתיקה של ירושלים, מצאתי אדם שהקרין 'מנוצח' וניסיתי להסביר לו שהמאבק שלי איננו נגדו ואיננו נגד המשטרה המאבק (שונא את המילה הזאת) שלנו הוא בעד - כבוד זכויות האדם", סיפר גליק בפייסבוק, הצעתי לו שהמשטרה תפסיק להתייחס אלינו - פעילי הר הבית - כאילו אנחנו האויב ואנחנו הבעיה של הר הבית".

 גליק שמח על החזרה ל"מקור חייו" והזמין את כולם לעלות איתו להר הבית ביום שלישי הקרוב, באמצעות מיזם ליב"ה מאחוריו הוא עומד. "הר הבית זקוק לנו ואנו זקוקים לו. ההר קורא לנו 'בנים שובו אל הקן'. ככל שהנוכחות היהודית תהיה חלק מהנוף הטבעי בהר הבית כך יפחתו הפגיעות ההזויות בזכויות האדם בהר, וכך תפחת רמת העויינות בהר! בואו להר הבית".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה