יום שלישי, 1 בינואר 2013

משה פייגלין נעצר הבוקר בהר הבית לאחר שהשתחווה

הודעת המטה המשותף של תנועות המקדש


מועמד תנועת הליכוד ביתנו, הממוקם במקום ה-22, עלה הבוקר להר הבית כבכל י"ט בחודש העברי.

לאחר שהשתחווה על פניו, כפי דרישות ההלכה במקום המקודש, נעצר פייגלין בידי השוטרים ששהו במקום.

יש לציין שמועמד הליכוד הקפיד לנקוט בצעד האמור בצינעה המתבקשת, על פי הוראת בג"ץ שפולחן יחיד המתבצע ללא פרובוקציות מותר. עוד ראוי להוסיף כי איש כמעט לא הבחין בהשתחווייתו של פייגלין, כולל אנשי הוואקף הנלווים בקביעות לקבוצה, ורק שוטר סמוי שהתלווה לפייגלין ועקב אחרי מועמד הליכוד, הביא למעצרו, כאמור.

יש לציין שמועמד הליכוד וראש 'מנהיגות יהודית' נעצר בסוכות האחרון בהר בשל חשד לתפילה במקום, ושוחרר בהוראת בית המשפט תוך דחייה גורפת של טיעוני המשטרה.

המטה המשותף לתנועות המקדש מוחה בחריפות על המשך ההתנכלות לעולי ההר היהודים, שמגיעה פעם אחרי פעם לאבסורדים שלא יאומנו. המטה המשותף פונה למועמדי כל המפלגות שזכויות האדם בישראל יקרות לליבם, ומפציר בהם לא לשתוק לנוכח ההפרה המתמשכת והשיטתית של זכויות וחובות היהודים במקום הקדוש להם ביותר.

3 תגובות:

  1. מעניין מה נתניהו יגיב ?

    השבמחק
  2. תגובתו של משה פיגלין בפיסבוק שלו:

    שלום חברים. כבכול י"ט לחודש העברי, עליתי הבוקר למקום המקדש - להר הבית. בשלב מסוים השתחוויתי לאלוהי במקום הקדוש. לא עשיתי זאת כפרובוקציה - ואכן רק הבלש המשטרתי הבחין בכך.
    עוכבתי לחקירה והודעתי לחוקר כי אתן לו ברצון את כל האינפורמציה הדרושה לו, אולם לא אשתף בשום צורה פעולה עם הנוהל הנפסד של המשטרה, לפגוע בחירותם של נחקרים ללא צורך. לא אחתום שום ערבות, לא אתן טביעות אצבעות, לא אצטלם ולא שום דבר כגון זה - כתנאי לשחרורי. "אם אתם חושבים שאני מסוכן לציבור או אתחמק מכם בהמשך - אתם מוזמנים לעצור אותי ללא הגבלת זמן. אם אינכם חושבים כך - שחררו אותי בסיום החקירה. רק לבית משפט מותר לשלול חירויות - לא למשטרה". בסופו של דבר שוחררתי ללא כל דרישה מגבילה ומדובר בניצחון חשוב במלחמה על זכויות האדם בישראל. כלל לא מפתיע אותי העובדה שבשורת החירות הזו לאזרחי ישראל, יוצאת בזכות הקשר להר הבית ומקום המקדש. כולנו עבדים למלכו של עולם ששיכן שכינתו במקום הזה - איננו משועבדים כי כבר יש לנו מלך.

    השבמחק
  3. אשרינו שיש מנהיג כזה.
    דרך החירות תורה דרכה. לאט לאט אבל בטוח.
    אסור לנו לתת למישהו לקחת משהו מחירותינו.

    השבמחק