יום חמישי, 7 במרץ 2013

הסתה לרצח שוטר שכביכול בעט בהר הבית בספר קוראן

הערבים מאיימים על חייו של שוטר שהשתתף בהשלטת סדר בהר הבית. לטענת הערבים, הוא הפיל לארץ ספר קוראן ודרך עליו. מהמשטרה נמסר שהספר הופל בכוונה על ידי אחת הפורעות הערביות במטרה ליצור פרובוקציה.

 
 השוטר המאוים מהר הבית
 התמונה מופיעה באתרי אינטרנט ערביים
 לתמונה נוספו מסרים ברורים של איום על חייו
 הפנים טושטשו על ידינו כדי למנוע סיכון נוסף

ביום ראשון השבוע פינתה המשטרה קבוצת נשים מוסלמיות שהחלה להתמקם בכניסה להר הבית במטרה להתנפל ולמנוע כניסת יהודים למקום המקודש.

מיד לאחר מכן החלו המוסלמים בקריאות הסתה נגד המשטרה, בטענה כי אחד השוטרים בעט בספר קוראן שהיה בידי אחת הנשים, הפילו אותו לרצפה, ודרך עליו.

בתנועה האיסלמית החליטו להפוך את יום שישי הקרוב ליום מחאה על הפגיעה בקוראן ובאל אקצה, וקוראים לאימאמים ולדרשנים במסגדים למחות נגד ישראל והמשטרה ולהגן על קדשי האיסלם.

בפורומים איסלמיים מתמקדת המחאה באופן חריג באחד השוטרים שתמונתו הופצה בכלי התקשורת האיסלמיים, בקריאות הסתה להכות אותו, להשליך עליו נעליים, ואף לשסף את ראשו.

חבר הכנסת לשעבר דניאל בן סימון שהיה נוכח בהר הבית בבוקר יום ראשון וחזר לשם בצהריים, נדהם מעוצמת העויינות המופגנת במקום נגד כל יהודי העולה לבקר במקום. בן סימון ביקש ממלוויו לקצר את ביקורו בהר ו"נמלט" מהמקום תוך פחות מעשר דקות. לדבריו, בכל שנות חברותו בכנסת הוא לא היה מודע למה שמתרחש בהר הבית, ולא לעוצמת אובדן הבטחון האישי במקום. כעת לאחר שנוכח במה שקורה במקום קורא בן סימון לחברי הכנסת לעלות להר הבית, להתבונן במתרחש שם, ולהיווכח במו עיניהם בחומרת הבעיה, בכדי יזדרזו לטפל בענין, לפני שאובדן השליטה במקום יתפוצץ לנו בפנים.


 השוטר המאוים מהר הבית - הודעת התנועה האיסלמית

 השוטר המאוים מהר הבית - הקריאות לרצח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה