יום שלישי, 5 במרץ 2013

עוד על עלייתו של הח"כ לשעבר דניאל בן סימון להר הבית

 ח"כ לשעבר דניאל בן סימון ויהודה גליק בהר הבית 

ביום ראשון האחרון פרסמנו כאן על עליתו של ח"כ לשעבר ממפלגת העבודה, דניאל בן סימון להר הבית תחת הכותרת בן סימון עלה היום להר הבית והזדעדע.
זה שנים רבות שאנו טוענים שהמצב בהר הבית אמור לעניין לא רק - יהודים שומרי תורה ומצוות החפצים להחזיר את עבודת ה' בבית מקדשו ולהפסיק את חילול ה' במקום הדום רגליו, ולא רק יהודים לאומיים החפצים להחזיר את כבודו המחולל של עם ישראל, אלא גם יהודים הגונים הנלחמים בעד צדק, שוויון זכויות ומניעת אפליה גזענית כלפי כל אדם באשר הוא.
ניתן להתווכח עם אותם יהודים, ניתן לא להסכים איתם, אבל חובה לדרוש מהם ללכת עם האמת שלהם עד הסוף, שכן לא יתכן להלחם על זכויות של מסתנן זר מאפריקה או מחבל ערבי ולהתעלם מזכויותיו של יליד המקום, אשר נאלץ להרגיש זר בביתו. יש להלחם על זכויותיו גם  ללא קשר לזכותו ההיסטורית וללא קשר לחובתו הדתית והלאומית.
לדעתי, דניאל בן סימון הוכיח בעלייתו השבוע להר הבית ובתגובותיו לאחר החוויה במקום, יושר פנימי והגינות וראוי לכבדו על כך. הוא הוכיח שהוא מסוגל לבחון את המציאות בהר הבית בעינים של איש צדק וביושר ולא בעיניים משוחדות המעוותות את המציאות על פי הצורך הפוליטי (ע"ע ענת הופמן/ נשות הכותל).
אני מקוה שנשכיל גם בעתיד לעניין בנעשה בהר הבית אישי ציבור מכל הגוונים ומכל המגזרים. הלא בית המקדש יהיה בקרוב בית תפילה לא רק לכל העמים אלא גם לכל עם ישראל על כל גווניו.

להלן קישורים לראיונות ועוד כתבות על עליתו של בן סימון להר הבית:  

לכתבה וראיון בערוץ שבע

לכתבה באתר ישראל פטריוטי

להאזנה לראיון באתר ישראל פטריוטי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה