יום ראשון, 14 באפריל 2013

חשש ערבי מפני צעדת חוזרים להר ביום העצמאות

צעדת חוזרים להר שתצא ביום העצמאות מבית רה"מ להר הבית מעוררת חשש בקרב הערבים. החשש מצטרף לחשש מפני הזרם הגובר העולים בטהרה להר הבית ותמונות הדמיה של דגל ישראל בהר הבית ושל בית המקדש עומד במקומו.


 צילום מסך מהאתר pls48
 המדווח על מעדת חוזרים להר
בשבוע שעבר דיווחנו כאן על הצעדה של "חוזרים להר" ביום העצמאות, שתצא מבית ראש הממשלה להר הבית בשעה חמש אחה"צ, באישור המשטרה (ראה: עצמאות יהודית בהר הבית - צעדת תנועת חוזרים להר).
האתר הערבי הקיצוני "פלסטין 48" פרסם היום ידיעה על הצעדה המתוכננת של תנועת "חוזרים להר" ביום שלישי הקרוב - יום העצמאות. ובה דרישה מהממשלה החדשה לעצמאות בהר הבית. ומימוש ריבונות ישראל על ההר.
האתר מוסר עוד על דאגה בקרב "קרן אל אקצא" בעקבות הקשר, כביכול של תנועת "חוזרים להר" עם קבוצות יהודים שעולות להר הבית. הם מציינים בפרט את העליות המאורגנות ("פלישות", כלשונם) מחברון ואת התמונות, בהם נראה דגל ישראל מתנופף על כיפת הסלע וכן תמונות בהם הכיפה נעלמה ובמקומה עומד בית המקדש על תילו.
האתר מציין את האיחולים, המדאיגים מבחינתו, לבנין המקדש על מכונו וקורא למוסלמים להגביר נוכחות במקום כדי לשמור על "אל אצה" מפני הסכנה המאיימת. 
חברי תנועת "חוזרים להר" הגיבו בסיפוק לידיעה ומקווים שהם לא יאכזבו את המוסלמים וכי הם יצליחו במשימתם המיידית - החלת ריבונות יהודית בהר הבית ובמשימה הבאה - בנין בית המקדש.

חברי התנועה קוראים לכל יהודי להצטרף לצד הנכון, להגיע לצעדה ביום העצמאות ולעלות בטהרה לפחות פעם בחודש להר הבית.

עוד מקווים בתנועה, שהתחזיות הקודרות של הערבים יתממשו במלואן. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה