יום חמישי, 18 באפריל 2013

תנועות המקדש: יחס הדרג המדיני מאפשר הפקרות

תנועות המקדש מברכות על חשיפת חוליית הרוצחים שתכננה לרצוח יהודים בהר הבית, אך טוענות כי החשיפה מדגימה את המצב החמור שנוצר בהר.
מאת: ידידיה בן אור / ערוץ 7 
הפקרות. הר הביתבמטה המשותף של תנועות המקדש מברכים היום (חמישי) על חשיפת חוליית הרוצחים שתכננה לרצוח יהודים בהר הבית.
במטה מציינים, כי תפיסת החולייה "מהווה הצלחה גדולה לכוחות הבטחון והמשטרה שהצליחו לחשוף ולמנוע זאת בעוד מועד, וכישלון גדול למדיניות ראש הממשלה באפליית היהודים לרעה בהר הבית".
במטה טוענים, כי "מדיניות הבידוק הביטחוני בשערי ההר ליהודים לעומת הכניסה החופשית לערבים, כבר הסתיים בפציעת כמה שוטרים מבקבוקי תבערה שהושלכו עליהם בהר הבית. היום המדיניות הזו מתגלה שוב כמסכנת חיים. זאת בנוסף לעובדה שהאפליה הזו היא בלתי חוקית בעליל, ובג"צ אף הורה להפסיקה".
"הדרג המדיני שאינו מבקר בהר, מתווה מדיניות תלושה מהמציאות במקום, והוא האחראי על ההתדרדרות הביטחונית בהר הבית. בעוד כניסת הערבים והרוצחים מתאפשרת חופשי ובכל כמות שירצו, היהודים נדרשים לעבוד בידוקים במסווה בטחוני, ומפוצלים לקבוצות קטנות חסרי הגנה", מוסיפים במטה ומציינים, כי "ידיו של ראש הממשלה האחראי על המדיניות בהר הבית, אינם נקיות מדמם של השוטרים שנפצעו ומסיכונם של האחרים".
לדבריהם, "שרשרת התעוזה של האויב מתעצמת והולכת ככל שזכויות היהודים נלקחות ונשמטות. ערעור זכויות היהודים בהר הבית מעודדים ומחזקים את הקיצונים בחוגים האיסלמיים הרואים מול עיניהם את דחיקת רגלי ישראל מתגשמת ומתקרבת, במקום לחזק את המתונים בקביעת עובדות בשטח שיפנימו כי מלחמת הקיצונים אבודה".
עם זאת מדגישים במטה, כי "ארגוני המקדש משבחים את הדרג המבצעי על ההצלחה שלהם בהתמודדות עם אוייבי ישראל, האורבים לנו בכל מקום בארץ ובמקום המקדש, הצלחתם ותושייתם בתפיסת המרצחים והגנתם על תושבי  ישראל, הצילה חיי אדם, ועל כך כולנו חבים להם תודה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה