יום ראשון, 14 ביולי 2013

הר הבית נפתח הבוקר ליהודים - מאות שוטרים הדפו את מתפרעי הוואקף

אלי דוד - הסגן של אבי ביטון - משליט סדר בהר
בעקבות הפרסומים באתר 'הר הבית חדשות': מאות שוטרים בפיקודו של אבי ביטון השליטו הבוקר סדר בהר הבית | מאות יהודים עלו להר הבית | הערבים צעקו קיללו זרקו 2 אבנים, אבל אנשי המשטרה בנוכחות הקצין אלי דוד הדפו את הערבים, עצרו כמה מהם, ונתנו לקבוצת חרדים גדולה לעשות סיבוב מלא | המוני העולים מודים לקציני הר הבית 

הבוקר הר הבית נפתח ליהודים ומאות כבר הספיקו לעלות. המשטרה התכוננה בתגבור כוחות - מאות שוטרים פרוסים בהר הבית, ולא מאפשרים לערבים לחולל פרובוקציות.

קבוצת חרדים גדולה עלתה הבוקר להר הבית, למרות שנזרקו לעברה 2 אבנים - (שלא פגעו..), השוטרים לא התבלבלו, עצרו כמה ערבים ואיפשרו לקבוצה לעשות סיבוב מלא.

במהלך התפילות וההשתחוויות החלו כמה אנשי וואקף להרים את קולם ולנסות ליזום פרובוקציה, אך הקצין אלי דוד, הרחיק את הוואקף מקבוצת החרדים ולא איפשר להם לבצע את זממם.

המוני המתפללים היהודים מוסרים תודה ענקית לקצין המשטרה אבי ביטון אל שבאומץ רב פתח הבוקר את הר הבית, ולא שעה לאלימות הוואקף.

הרב ישראל פרטיג בשיחה לאתר 'הר הבית חדשות': 'אין ספק כי הפרסומים באתר 'הר הבית חדשות' משפיעות לטובה, הבוקר ראינו את זה יותר מכל פעם.'

תגובה 1: