יום רביעי, 28 באוגוסט 2013

תמונות מהר הבית: עליה לזכר יצחק וטליה אימס הי"ד ביום השנה להרצחם

יום השנה השלישי לחברינו יצחק וטליה אימס הי"ד. ממשיכים בדרכם 


 הר הבית. ממשיכים בדרכם של יצחק וטליה אימס הי"ד
 היום -יום רביעי כ' באלול - יום השנה השלישי להרצחם של יצחק וטליה אימס הי"ד.  יצחק יזם וטיפח את העליה השבועית להר הבית בימי רביעי, עליה הנמשכת גם כיום. בשבועות האחרונים לחייו נבצר ממנו לעלות בימי רביעי ולכן הוא עלה מדי יום שלישי, אולם שמר על קשר חם ורצוף עם העולים בימי רביעי. 

ביום שלישי י"ט באלול תש"ע הוא עלה לאחרונה בחייו להר הבית ויצא לעבודתו. לפנות ערב הוא נפגש עם טליה אשתו בקרית ארבע ויחד הם נסעו הביתה לבית חגי. בדרך הם אספו לרכבם שני טרמפיסטים - אבישי שינדלר וכוכבה אבן חיים הי"ד. חולית מחבלים, שארבה להם רצחה אותם בין חברון לבית חגי. ארבעתם עלו בטהרה השמימה.

יצחק וטליה הותירו ששה ילדים ונכד. מאז הרצח, נולד להם נכד נוסף - יצחק אימס הי"ו, הבת רות נישאה לעידו והבן אריאל התארס. היום עלתה המשפחה ביחד עם חברים שלהם ושל ההורים להר הבית בהדרכת ידיד קרוב של המשפחה, איש החסד ורב הפעלים - ר' יהודה גליק.

הקבוצה מנתה עשרות איש. במהלך העליה הזכירו החברים את פעלם של בני הזוג, אשר עלו ארצה, השקיעו עצמם בלימוד תורה והפצתה בקרב עולים חדשים ומסרו עצמם למען פעילות מאומצת לגאולת הר הבית, בנין המקדש וישוב כל מרחבי ארץ קודשינו. החברים הבטיחו להמשיך את פעלם של יצחק וטליה הי"ד, לפקוד את הר הבית ולשכנע יהודים רבים ככל הניתן להצטרף לעליות.

לאחר העליה פקדו העולים וחברים נוספים את קברם של הקדושים, המשקיף על הר הבית.


 הר הבית. ממשיכים בדרכם של יצחק וטליה אימס הי"ד

 הר הבית. ממשיכים בדרכם של יצחק וטליה אימס הי"ד
חברים בהר הבית מציגים תמונות של הנרצחים בהר הבית

 הר הבית. ממשיכים בדרכם של יצחק וטליה אימס הי"ד
 
 על קברם של יצחק וטליה אימס הי"ד
  
 על קברם של יצחק וטליה אימס הי"ד

 הר הבית. הנוף הנשקף מקברם  של יצחק וטליה אימס הי"ד

תגובה 1: