יום חמישי, 8 באוגוסט 2013

הרוצחים יצאו מהר הבית ושם הם מתכננים את הרצח הבא

לפני חמש עשרה שנים בכ"ח באב תשנ"ח רצח ערבי ימ"ש בחברון את הרב אליהו שלמה רענן זצוק"ל הי"ד. הרב זצ"ל, נכדו של הראי"ה קוק זצ"ל תמך באופן נלהב בעלית יהודים להר הבית ואף עלה בעצמו פעמים רבות להר כחלק מהמאבק להשבתו לעם ישראל.

אנחנו מביאים דברים שאמרה בתו ציפי שליסל - תושבת חברון:

מאת: ציפי שליסל

 הרב אליהו שלמה רענן זצוק"ל הי"ד
פרק ט"ז מכריז אחי ומחזיר אותי למקומי. "מכתם לדוד שמרני אל כי חסיתי בך". לפני חמש עשרה שנה, נכנס המוסלמי שטוף השנאה דרך החלון, ורצח באכזריות את אבי הי"ד, וכיום הרשעה חוגגת על הר הבית, הרוצחים המתועבים משוחררים ומכינים את מסע הרצח הבא

חלקת הנביאים בהר הזיתים, ערב ראש חודש אלול, אנו פוקדים את קברך אבא, משפחה וחברים עומדים מסביב למצבה מול הר הבית.

פרק ל"ג מכריז אחי. ממקום מקדשנו מכריזים שועלים במערכת הגברה מחרישת אוזניים את דרשותיהם לימי הרמדאן. "יראו מה' כל הארץ ממנו יגורו כל יושבי תבל", אומרים מנין היהודים. "משמים הביט ה' ראה את כל בני האדם, ממכון שבתו השגיח אל כל יושבי הארץ".

לפני חמש עשרה שנה, ביום שישי, מוחמד סרסור עשה את דרכו מחברון לירושלים. הוא מכיר היטב את הדרכים, הוא עבד אצל יהודים שסמכו עליו עד כדי כך, שהיו משאירים אצלו את המפתחות של הבית.  ביום שישי שמע את הדרשה על הר הבית וגמלה בליבו החלטה להרוג יהודים.

פרק ט"ז מכריז אחי ומחזיר אותי למקומי. "מכתם לדוד שמרני אל כי חסיתי בך". לפני חמש עשרה שנה חזר סרסור לחברון כדי לרצוח יהודי, אך השכונה הייתה מוארת ואנשים רבים היו בחוץ, סיפר לחוקריו, ולכן לא ביצע את זממו.

פרק י"ז "שמרני כאישון בת עין בצל כנפיך תסתירני, מפני רשעים זו שדוני, אויבי בנפש יקיפו עלי…אשורנו עיניהם ישיתו לנטות בארץ. דמיונו כאריה יכסוף וככפיר יושב במסתרים. קומה ה' קדמה פניו הכריעהו! פלטה נפשי מרשע חרבך".

הרב רענן על דעת הרב קוק והרב צבי יהודה בענין עליה להר הבית
הרב רענן מעודד עליה להר הבית ומעיד שהראי"ה קוק ובנו הרצי"ה לא התנגדו לעליה להר הבית
ברקע נשמעים הרמקולים המשמיעים בקול צורם וצווחני את החירופים והגידופים כלפי שמיא במקום הקדוש ביותר בהר הבית. לפני 15 שנה כשנתפס אחרי שעשה עוד שתי מסעות רצח, סיפר לחוקריו על יום שישי אחר, בו שמע דרשה במסגד הקשתות בחברון. סרסור שוב החליט לאחר ששמע את הדרשה שהוא יהרוג יהודים. בליל יום חמישי ערב ראש חודש אלול, שבו היה אבי הי"ד מצטט בכל שנה: "כשמגיע אלול אפילו הדגים בים רועדים מאימת הדין", טיפס המחבל הארור על הגדר  ונכנס לשכונה, מחפש את הקרבן.

"מתוך ומחמס יגאל נפשם וייקר דמם בעיניו", נשמעים קולות המתפללים באמרם את פרק ע"ב . לפני חמש עשרה שנה, נכנס המוסלמי שטוף השנאה דרך החלון, ורצח באכזריות את אבי הי"ד. איך הטומאה יכלה לפגוע בטוהר ובזוך? אבא כולו תורה וקדושה, דמו יקר בעיני ה' -  עלה בסערה השמיימה. סבך הרב אברהם יצחק הכהן קוק זצ"ל בוודאי קיבל את פניך במרומים. וכעת מצבותיכם סמוכות זו לזו.

"רק בעיניך תביט ושילומת רשעים תראה", זועקת התפילה מגרוננו. "יתמו חטאים מן הארץ ורשעים עוד אינם ברכי נפשי את ה' הללויה"

הרשעה חוגגת על הר הבית, הרוצחים המתועבים משוחררים ומכינים את מסע הרצח הבא, מדינת ישראל משותקת מול זכויות האדם של המפלצת האסלאמית. מה שנשאר לנו הוא ליחל  לישועת ה'. פרק ק"ל  נחתם. "יחל ישראל אל ה' כי עם ה' החסד והרבה עמו פדות. והוא יפדה את ישראל מכל עוונותיו."

פורסם לראשונה באתר הקול היהודי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה