יום שלישי, 24 בספטמבר 2013

עשרות יהודים דוברי אנגלית עלו להר הבית במסגרת: "סוכות בצל המקדש - טעימה של עליה לרגל"

שחזור (באנגלית): "סוכות בצל המקדש - טעימה של עליה לרגל"

אתמול, לאחר מאמצים ארגוניים ופרסומיים רבים עלו כחמישים וחמשה יהודים דוברי אנגלית מרחבי העולם להר הבית במסגרת "סוכות בצל המקדש - טעימה של עליה לרגל"


 "סוכות בצל המקדש - טעימה של עליה לרגל"
 אחת הקבוצות בסוכות בהר הבית 
אחרי מאמצים של כשלושה שבועות עלה בידו של הרב חיים ריצ'מן לעלות אתמול להר הבית בראש קבוצה של 55 יהודים מכל העולם - ישראל, ארה"ב, בריטניה ועוד. עבור רוב העולים, היתה זו הפעם הראשונה בחייהם שזכו לעלות להר הבית.

אמנם, המשטרה חילקה את הקבוצה לשניים ולא אפשרה לחברים לעלות כולם יחד, אך למרות זאת החוויה של העליה לרגל היתה מרוממת והביאה את המשתתפים להתרוממות רוח אדירה.

את היום פתחו העולים בהר הבית, לאחר מכן המשיכו לסיור במכון המקדש, שם זכו לחזות בכלי המקדש המשוחזרים, המוכנים לעבודה בעת הינתן האות. במכון שמעו העולים דברי ברכה של הרב ישראל אריאל שליט"א וח"כ משה פייגלין.

הפרויקט הינו פרי יוזמתו הברוכה של הרב חיים ריצ'מן שליט"א ממכון המקדש, אשר אחראי על המחלקה האנגלית במכון ועומד מאחורי כמה פרויקטים חשובים ומשמעותיים הקשורים לתודעת המקדש ועידוד עלית יהודים להר הבית.

הרב ריצ'מן הצליח לצרף לפרויקט זה גם את חברי מנהגות יהודית כאות הזדהות עם  ח"כ פייגלין, אשרק המשטרה מונעת את עלייתו להר הבית מאז היבחרו לכנסת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה