יום חמישי, 19 בדצמבר 2013

ויסולי בועידת הליכוד: "ביבי נתניהו, הכריז שכל יהודי רשאי להתפלל בהר הבית"

בהמשך לדיווח אמש בו בישרנו שועידת הליכוד תומכת בחופש תפילה ליהודים בהר הבית, אנחנו מביאים בפניכם את נאומו של חבר מרכז הליכוד עו"ד אביעד ויסולי המשמש כיו"ר המטה המשותף של תנועות המקדש


הדרישה לחופש הפולחן בהר הבית ממשיכה להדהד בסדר היום הציבורי.

איסורי הממשלה על יהודים בהר הבית להתפלל במקום, או להניף את דגלי המדינה. והתנהגות הערבים במקום, העסיקה אמש את המתכנסים בוועידת הליכוד.

יו"ר המטה המשותף של ארגוני המקדש, אביעד ויסולי, נשא אמש דברים בוועידה וקרא לבאי הוועידה לקרוא לראש הממשלה לאפשר תפילת יהודים בהר הבית, והקמת בית כנסת במקום.

ויסולי המשמש גם כחבר מרכז הליכוד, טען כי באופן אבסורדי הר הבית, הוא המקום היחיד בארץ שבו הערבים גוברים על הממשלה בריבונות, ובנישול זכויות העם היהודי.

"הערבים במשך למעלה ממאה שנה מנסים להשמיד את מדינת ישראל. להשמיד את כל היהודים. לגרש את היהודים מארץ ישראל. הם ניסו כל דרך אפשרית. הם ניסו להלחם נגדנו במלחמה קונבנציונלית. כשהם ראו שזה לא עובד, הם ניסו לשלוח טרור מחוץ לגבולות. כשראו שזה לא עובד, הם ניסו להכניס את הטרור בתוך הגבולות. הם אפילו התפוצצו כדי שהיהודים לא יוכלו לגור כאן וליסוע באוטובוסים. לא עזר להם. הם אח"כ גם השליכו עלינו טילים מדרום ומצפון, וגם זה לא עזר להם. שום דבר לא עזר לערבים.רק במקום אחד בארץ ישראל הערבים מנצחים.

"יש רק מקום אחד בארץ ישראל שבו הם מוכיחים שהם ריבונים. יש רק מקום אחד בארץ ישראל שממשלת ישראל מוותרת על הריבונות, מוותרת על הזכויות, של מדינת ישראל. המקום הזה בצורה הכי אבסורדית שקיימת, זה המקום הכי קדוש לעם היהודי עלי אדמות.

"רבותי, מה שהערבים עושים בהר הבית הם לא מעיזים לעשות בשום מקום בארץ ישראל. ומכאן אני קורא לוועידת הליכוד לומר לנתניהו: ביבי נתניהו, הכרז שכל יהודי רשאי להתפלל בהר הבית. שלא יתכן שתפילת יהודים בהר הבית יהיה עבירה פלילית. אנחנו רוצים להקים בית כנסת, אנחנו רוצים להתפלל בהר הבית.

לאחר דיונים בנשיאות הליכוד הקריא יו"ר הוועידה דני דנון הקריא את ההודעה מעל במת ועידת הליכוד. "הועידה תומכת במתן חופש פולחן לבני כל הדתות במקומות הקדושים". הכריז סגן השר דנון. 

בקרב ארגוני המקדש הגיבו בסיפוק רב על החלטת וועידת הליכוד לכלול את חופש הפולחן בהר הבית ברשימת משימות הליכוד. בתקווה שכעת יחל שלב המעשים ליישום ההחלטה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה