יום שלישי, 18 בפברואר 2014

הממלכה ההשאמית בעבר הירדן ממשיכה ללבות את האש ולהסית נגד עם ישראל

מי שעוקב אחר הפעילות הירדנית בהר הבית, נוכח לדעת שמדובר בהתנהגות של מדינת אויב לכל דבר הפועלת נגד מדינת ישראל ועם ישראל מתוך שנאה פתולוגית. מנגד עומדת (יותר נכון, כורעת) מדינה עם ממשלה רכרוכית ומתרפסת שמקנחת את הרוק מפניה ומשכנעת את עצמה שמדובר בגשם.

יהודי בעל מבט שטני זולל גביע גלידה בדמות מסגד אל-אקצא.
קריקטורה אנטישמית שהופיע במקור בעיתון "אל-דוסתור" הירדני
ממשלת ישראל מפקירה למעשהאת סמכויות הניהול בהר הבית בידי הממלכה ההשאמית בעבר הירדן המזרחי. הממלכה ההשאמית לא מפסיקה לרגע לחתור תחת שלטון ישראל ומפיצה תעמולה שלא היתה מביישת אף מדינת אויב.
הממלכה ההשאמית מממנת את פעילות הוואקף המוסלמי בהר הבית ומתדרכת את אנשיו להציק ככל הניתן לעולים היהודים להר הבית ולנסות לבלום את עלייתם להר. נאסר על אנשי הוואקף לשוחח עם יהודים ואם יתפס אחד מאנשיו משוחח עם יהודי, הוא עלול להיות מפוטר לאלתר.
מדי פעם יוזמים אנשי הממלכה ההשאמית ארוע דיפלומטי כזה או אחר, הקשור להר הבית. התלונות שלהם מופנות כנגד ארועים מנופחים על ידם או ארועים מומצאים כיד הדמיון הערבי הטובה. עליתו להר הבית של השר אורי אריאל, למשל, מוצגת כחלק מהמזימה הציונית להרוס את אל-אקצה. עליות של יהודים להר הבית מוצגות על ידם כ"פלישות של מתנחלים לשטח מסגד אל-אקצה".
שכירים ירדנים המשמשים כאנשי דת דואגים לחמם את ההמון המשולהב ולהסיתו לאלימות נגד יהודים ונגד משטרת ישראל. פעילות משטרתית (אנמית למדי) נגד הפורעים, מוצגת כפגיעה מכוונת של ממשלת ישראל ב"מתפללים" מוסלמים.
כל העלילות האמורות לעיל משמשות כחלק מהעלילה הגדולה הנקראת "אל אקצה בסכנה", עלילה המשמשת כבר שנים את הממלכה האשאמית ואת המחבלים הערבים כאן בעברו המערבי של עבר הרדן (ראו: עלילת הדם המודרנית: אל-אקצא בסכנה! / נדב שרגאי).
לאחרונה החל הוואקף להפיץ פליירים עם חומר תעמולה ארסי כנגד עם ישראל, אותו הוא מחלק לתיירים בהר הבית (ראה: שכתוב ההיסטוריה בהר הבית). הפליירים ממומנים על ידי הממלכה ההשאמית והודפסו ביוזמתה. בפליירים מוכחש כל קשר בין עם ישראל להר הבית, נטען שם שמעולם לא היה על הר הבית בית מקדש, שהרי לא יתכן שהנביא המוסלמי שלמה היה בונה משהו על "חראם א-שאריף" (=הר הבית) נגד רצון אללה.
האתר הערבי קודס פרס חדשות מדווח שמשרד ההקדשים של הממלכה ההשאמית החליט להעסיק עוד 13 שומרי וואקף ובכך יגיע מספרם של עובדי הוואקף ל-560, אשר 170 מתוכם עובדים כ"שומרים", שתפקידם להגן על שערי הר הבית מפני פלישות של קיצונים יהודים (כל יהודי חובש כיפה הוא "קיצוני").
כמו כן החליט המשרד להנחות את עובדיו לפעול כדי "להפריך את התעמולה הציונית בנוגע למסגד אל-אקצה".
עוד מוסר האתר, שהממלכה ההשאמית תשקיע מאות אלפי דינרים בחידוש המבנים הנמצאים כעת בהר הבית ובשיקומם (שם קוד לפגיעה נוספת במטמוניות הר הבית ושרידי המקדש). האתר יודע לספר שהממלכה משקיעה יותר מ-7 מיליון דולר בשנה בהר הבית.
עוד מוסר האתר שהממלכה תשקיע 5 מיליון דולר בבתי ספר בירושלים, תרומתו האישית של המלך עבדאללה.

שאלות לסיום:
לקראת הדיון הצפוי בכנסת בדבר ריבונות ישראל בהר הבית (ראו: המהפך קרוב: הכנסת תחליט ביום שלישי הקרוב לממש את ריבונות ישראל בהר הבית), לנו נותר רק לשאול:
איפה ממשלת ישראל?
האמנם מדינה זרה מנהלת את המקום הקדוש ביותר לעם היהודי בלב ירושלים?
האמנם מדינה זרה הנוהגת כמדינת אויב מנהלת בתי ספר למחבלים בירושלים?
ביבי, האם לשם כך נבחת לראשות הממשלה על ידי הימין?

בנט, איפה אתה? מה קורה לך? למה אתה משתף פעולה עם חלוקת ירושלים מתחת לאף של אזרחי ישראל?

תגובה 1:

  1. נתניהו מרשה לעצמו לנהל מדיניות שמאלנית בוגדנית כי חסידיו השוטים ממשיכים לתמוך בו על אף הכל.

    השבמחק