יום שישי, 21 בפברואר 2014

צל"ש למשטרת הר הבית

עבודות ערביות פירטיות בהר הבית
התקשורת הערבית טרם נרגעה מהדיון על הר הבית שהיה צפוי להתקיים בכנסת ומהעליה שלשום של פייגלין להר הבית וכבר יש לה עיסוק חדש – הפסקת חפירות פירטיות בהר הבית על ידי משטרת ישראל. עידן חדש?

התקשורת הערבית מדווחת ששוטרי משטרת ישראל עצרו אתמול בבוקר את המהנדס, בסאם אל-חלאק האחראי על עניין השיפוצים והתחזוקה במתחם הר הבית ("אל-חרם אלשריף", בלשונם) ושלושה מאנשיו (צוות השיפוצים הבכיר), שהתכוונו לדבריהם, לבצע תיקון לצינורות המים המוזנחים בתוך מתחם מסגד אל-אקצה בעיר העתיקה בירושלים!
המשטרה הפסיקה עבודות ערביות פירטיות בהר הבית
אנשי המשטרה ראו את העובדים כשהחלו לתקן את צינורות המים והורו להם לעצור את העבודה בטענה שהם לא קיבלו אישור מהמשטרה לעשות את העבודה. משהם סרבו להשמע להוראות, שוטרי המשטרה עצרו אותם.
המהנדס בסאם אל-חלאק, הממונה על שיקום ושיפוץ מתחם "אלחרם אלשריף - מסגד אל-אקצה וכיפת הסלע", סירב לציית לצו המשטרה והדגיש "שאין להם את הזכות להתערב בעבודה שלנו ואף הורה לעובדים (הצוות שלו) להמשיך בשיקום של צינורי המים, ציין מקור לכלי התקשורת השונים. כתוצאה מכך, המשטרה עצרה את המהנדס אל-חלאק יחד עם אנשי הצוות שלו: ראאד זראאיר, חוסאם סדר ועלי ביקראת.
התקשורת הערבית מדווחת שישראל מנסה למנוע את הוואקף המוסלמי מלעשות ולבצע כל שיקום בתוך מתחם אלחרם אלשריף, בטענה שכל עבודה במתחם צריכה להיות מתואמת ומסומנת עם הרשויות הישראליות הרלוונטיות ראשונה! הוואקף מסרב לתאם את העבודה שלו באזור המתחם עם המשטרה הישראלית ומציין שלישראל אין זכות להתערב בענייניו או ברכוש המוסלמיים במתחם!
המשטרה הפסיקה עבודות ערביות פירטיות בהר הבית
המשטרה הפסיקה עבודות ערביות פירטיות בהר הבית



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה