יום חמישי, 20 במרץ 2014

משטרת ישראל חזרה לסורה? הערבים משתוללים, היהודים נענשים!

פורעים ערבים זרקו אבנים על ח"כ משה פייגלין, בתגובה סגרה המשטרה את הר הבית... ליהודים

לאחר שביום שני - שושן פורים, הרחיקה משטרת ישראל את הפורעים הערבים מההר ואפשרה עליית יהודים להר הבית, היה נראה שהמשטרה שינתה כיוון. היום נראה שהמשטרה פעלה אז בהשפעת היין ששתו קציניה בפורים...


ח"כ משה פייגלין לפני עלייתו להר הבית
מחזק את שובת הרעב יהודה גליק
מאות פורעים ערבים התגודדו הבוקר סביב חבר הכנסת משה פייגלין (ליכוד) ואנשים נוספים שעלו עמו להר הבית וקראו לעבר חברי הקבוצה קריאות נאצה.
חלק מהפורעים אף יידו אבנים לעבר חברי הקבוצה ולעבר השוטרים שאבטחו את העלייה להר. שני פורעים בלבד נעצרו וח"כ פייגלין הוצא מההר. הר הבית נסגר כליל ליהודים ונשאר פתוח לרווחה לפרעים מוסלמים.
נזכיר כי פייגלין הוא שיזם לפני כמה שבועות את הדיון המיוחד בנושא הריבונות הישראלית בהר הבית, דיון שעורר את זעם חברי הכנסת הערבים, התנועה האיסלאמית וממלכת ירדן.
אתמול גליק, היום פייגלין?
הבוקר החל לשבות רעב סמוך להר הבית פעיל המטה המשותף של תנועות המקדש, הרב יהודה גליק, המשמש גם כמדריך קבוצות על הר הבית.
זו שביתת הרעב השניה בה פותח גליק, לאחר שפעם נוספת נאסר עליו לעלות להר הבית לאחר שלטענת המשטרה עורר פרובוקציה בהר. גליק טוען, כי סרטי וידאו מוכיחים באופן ברור שלא נקט בכל פרובוקציה וכי הוא היה המותקף.
האם המשטרה הזמינה את ההתפרעויות?
רבים מהעולים חושדים שהמשטרה תיאמה עם מחבלי הואקף הירדני את הפרובוקציות כלפי שנואי נפשה הרב יהודה גליק וח"כ משה פייגלין, כדי למצוא עילה להרחיקם מהר הבית.
השניים הורחקו לתקופות ממושכות מהר הבית על ידי המשטרה והיא נאלצה להחזירם להר באל כורחה לאחר לחצים פוליטיים ומשפטיים. הערבים מבקשים את ראשם שה זמן רב, אך המשטרה לא מצאה עד כה עילה לתת להם את מבוקשם בעצמה ולכן נאלצה להעזר ב"שרותיהם" האדיבים של המחבלים.
תגובת ח"כ משה פייגלין
להלן תגובתו של ח"כ פייגלין לארועי היום בהר הבית: "אם יש סיבה לכך שהר הבית הוא חבית חומר נפץ היא משום שגם היום הוכח כי האלימות משתלמת. חולשה מזמינה עוד אלימות.
"משטרת ישראל בפיקודות של מפקד מרחב דוד אבי ביטון ראויה לשבח על כך שפעלה במקצועיות רבה ובקור רוח.
"אולם, קטיעת הביקור והוצאת העולים היהודים מההר - מחד, והשארת הפורעים המוסלמים ברחבי ההר הותירה את הניצחון בידי הצד האלים והיא מזמינה את המשך האלימות ואת הסלמתה.
"מי ששואל מדוע הר הבית הוא חבית של חומר נפץ קיבל הבוקר את התשובה בעקבות התנהלות הנסיגה של ממשלת ישראל בהר".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה