יום חמישי, 3 באפריל 2014

חתן עוכב לחקירה כמה שעות לפני החופה

מאת  מאיר גולדמניץ

כמו שעושים רבים, רצה שמואל – חתן ביום חתונתו לעלות להר הבית, כך שאמירת "אם אשכחך ירושלים" תכלול גם את הציפיה במעשה לבניינה, ובזאת להעלות את ירושלים על ראש שמחתו.

אחרי שטבל במקוה כדי לעלות להר הבית בטהרה, ניגש שמואל היום בצהרי יום חתונתו יחד עם יהודים נוספים שרצו לעלות באותו יום אל הר הבית, אל עמדת הבידוק שלפני שער המוגרבים.

אלא שהוא לא ציפה ל"הפתעה" שהגיעה כעבור דקה. מוטי השוטר הודיע לו, שבבדיקת שמו במסוף המשטרתי, עלה שהוא דרוש לחקירה במשטרת שומרון, ועל כן הוא מעוכב.

הנוכחים ניסו להסביר לשוטר, שמדובר בחתן שעומד היום להתחתן, וגם אם יש עיכוב בעליה להר הבית, לפחות שישחררנו לדרכו, כדי שיוכל להגיע לחופה בזמן.

השוטר אמר שהוא מבין את המצב, אך אין באפשרותו לעזור. ההוראה שהוא קבל היא לעכב את שמואל עד אשר תגיע ניידת, ותקח אותו למשטרת שומרון לצורך החקירה שעבורה הוא דרוש. "אין לי מושג על מה החקירה, וגם אבקש להתחשב במצב המיוחד ולמצוא פיתרון אחר, אך הדברים אינם תלויים בי", הוסיף השוטר בצער.
הלחץ היה גדול, והחשש פן החתן ילקח למעצר, עד אשר תבוא ניידת שתיקח אותו לשומרון, ומי יודע מתי הוא יכנס לחופה, היה כבד.

במקום לשאת תפילה חרישית בהר הבית למען בניינה של עוד חורבה מחורבות ירושלים, אמר החתן פרקי תהילים בשערי ההר, בתפילה לבורא עולם שיזכה להגיע לחתונתו שלו בזמן.

המלוה שלו, שכמובן נשאר עם החתן מחוץ להר, ניצל את היותו חבר מרכז הליכוד. הוא הזדרז לפנות אל חברי הכנסת שיפעלו לשחרורו. ח"כ משה פייגלין נענה מייד לקריאה, והתקשר למפקד המרחב במשטרת ירושלים – יוסי פריינטי, וזה הורה על שחרורו.

החתן קיבל ביד הזמנה לחקירה במשטרת שומרון, ושוחרר שלוש שעות לפני מועד החופה.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה