יום שישי, 30 במאי 2014

הערבים חושבים צעד אחד קדימה... ואנחנו?

הערבים לא מאמינים שיהודים עולים סתם להר הבית, הם לא מאמינים שיהודים מתפללים בהר הבית בלי 'כוונות זדון', הם לא מקבלים מציאות שיהודי מוכן שבמקום המקדש יעמוד שיקוץ המשמש חוד החנית במלחמה בעם ישראל.

כך מדווח האתר מבט לתקשורת פלסטינית:


עלילה של משרד החוץ של הרש''פ:
ישראל מתכננת להחריב את מסגד אל-אקצא
ולבנות במקומו את בית המקדש

המועצה האסלמית-נוצרית למען ירושלים מכנה 
את 
התפילה היהודית בהר הבית
"הסתערות על מסגד אל-אקצא"

מאת איתמר מרכוס

הרשות הפלסטינית ממשיכה להפיץ את העלילה לפיה ישראל מתכננת להרוס את מסגד אל-אקצא על מנת לבנות במקומו את בית המקדש. להלן דוגמא לכך, שפורסמה לאחרונה על ידי משרד החוץ של הרש''פ:

"משרד החוץ של [הרש''פ] גינה בתוקף את ההסלמה בשטח [שמבצעת] ישראל נגד האזרחים, נכסיהם ומקומותיהם הקדושים... המשרד חשף כי במשך יותר משנתיים הוא מודיע לכלל המוסלמים והערבים, ברמה הרשמית והעממית, על טבעה של תוכנית הייהוד שמסגד אל-אקצא נתון לה... הממשלה הישראלית מבצעת תוכנית זו באופן יומיומי וקצב ההסלמה והדיכוי נגד אל-אקצא הולך וגובר... בדרך לחלוקתו הגיאוגרפית ולחלוקתו לפי זמנים (קביעת זמנים ומקומות לדתות השונות), החרבתו ובנייתו של מה שמכונה 'בית המקדש' במקומו."
[אל-חיאת אל-ג'דידה, 14/04/2014]

"מזכ"ל המועצה האסלאמית-נוצרית למען ירושלים והמקומות הקדושים, חנא עיסא... ציין כי בתקופה האחרונה עלו קריאות מתמשכות מצד הימין הקיצוני לגיוס מספר רב של מתנחלים, במטרה להסתער על מסגד אל-אקצא בכדי לקיים את טקסיהם התלמודיים בו (כלומר תפילות - העורך). הוא הדגיש כי '... מטרתן של מתקפות אלה היא לבנות את בית המקדש המדומה על חורבנותיו של מסגד אל-אקצא ולהפקיע מידי הערבים והמוסלמים את הריבונות על מקומות קדושים אלה."
[אל-חיאת אל-ג'דידה, 23/04/2014]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה