יום רביעי, 28 במאי 2014

צפו: עשרות יהודים שרים ורוקדים 'יבנה המקדש' בהר הבית - יום ירושלים

המוני יהודים ממתנים בכניסה להר הבית
רק 250 יהודים הספיקו להיכנס להר הבית ביום ירושלים || המשטרה השאירה מאות יהודים נוספים בחוץ | למרות ההתראות המוקדמות על כוונות זדוניות של מתפרעים מוסלמים להפר את הסדר, המשטרה כשלה ולא נערכה בכוחות מתוגברים - התוצאה הר הבית נסגר ליהודים כבר בשעה 9:30 בבוקר || תנועות המקדש דורשים להדיח את שר המשטרה אהרונוביץ'

יום ירושלים - מאות יהודים הגיעו לכניסה להר הבית כבר בשעה 7:30 בבוקר זמן הפתיחה, דקות ספורות עברו עד שההמונים הבינו כי המשטרה לא התכוננה כראוי בכוחות מתוגברים בכדי לאפשר כניסה סדירה להר הבית. 250 מתפללים יהודים הצליחו להיכנס ולהתפלל בהר, אך מאות נוספים לא זכו לעלות ונשארו בחוץ. כמו כן מאות שהיו בדרך אל ההר שבו על עקבותיהם.

במהלך הימים האחרונים הופצו ברשתות הערביות קריאות למוסלמים להגיע ביום ירושלים להר הבית ולהפר את הסדר ובכך לסגור את הר הבית ליהודים. יצויין כי גם לפני ביקור האפיפיור בהר הופצו הקריאות הללו לבוא ולמנוע מאפיפיור הנוצרי לבקר בהר. אך כנראה שאפיפיור חשוב יותר שכן בעת ביקור הר הבית היה ריק ממוסלמים, המשטרה נערכה בכוח רב וסגרה את ההר כליל.

מה שלא קרה הבוקר ביום ירושלים, המוני מתפרעים מוסלמים היו על ההר, צעקו 'אללה הוא אכבר' עוררו פרובוקציות ומהומות, הציקו למתפללים היהודים, מולם עמדו מספר זעום של שוטרים וקצינים חיגרים וצולעים שלא הבינו מה תפקידם ובמקום לעצור מתפרעים מוסלמים, בחרו לסגור את ההר ליהודים.

בשל הכשלים החמורים, תנועות הר הבית והמקדש דורשים מראש הממשלה להדיח לאלתר את שר המשטרה יצחק אהרונוביץ' אשר נכשל שוב ושוב בהשלטת הסדר על ההר.

צפו: ערבים צועקים 'אללה הוא אכבר', יהודים שרים 'יבנה המקדש'

השעה 7:15, ההר עוד לא נפתח וכבר הכניסה להר מלאה ביהודים

2 תגובות:

  1. האוחז בהר אוחז בארץ, אמת זאת הולכת ומתבררת בכל עוצמתה וביחס ישר אליה גוברת ההתנגדות של האויבים, הן אלה מבית כמו חוסר כבוד השר אהרונוביז וחונטת אוסלו והמריונטות שלהם ביבי ובוגי מחד והערבים הפורעים מאידך. תנועת העליה להר הבית חייבת לגדול ולהעצים. יש לתת קרדיט רב לפייגלין שהעלה את נושא ההר על ראש שמחותיו מאז נבחר לכנסת, אפילו תוך עימות קשה עם סגן ראוש הממשלה ביבי וראש הממשלה ווינשטיין וגם השר להפקרת הביטחון האזרחי אהרובנוביז

    השבמחק
  2. מרגש מאוד, ב"ה' נזכה לעם מאוחד ומאמין, השם יברך כל עמו ישראל . אמן.

    השבמחק