יום ראשון, 1 ביוני 2014

תפילה לבנין המקדש? לא בכותל!

ביום ירושלים החרים שוטר עלונים של 'הלבנון' המדברים בזכות עליה יהודית להר הבית (ר' זהירות! חומר הסתה מסוכן... ). בשבת מנעה המשטרה כניסת נערות מתנועת הנוער אריאל עם תפילות לבנין המקדש לרחבת הכותל.

כך מתאר חנן גרינווד מאתר כיפה את המעשה:


מגנטים עם תפילה למקדש הוחרמו בכניסה לכותל המערבי

חניכות תנועת הנוער אריאל ביקשו לחלק בשבת מגנטים עם תפילה למקדש לכבוד יום ירושלים בכותל המערבי אך לא הורשו להכניסם לרחבה. "אומרים לנו יום ירושלים ובעצם אנחנו עדיין בגלות"

מאת: חנן גרינווד / כיפה


התנגדות המשטרה לפעילי המקדש עולה מדרגה. אתמול (ש'), במסגרת שבת לכבוד יום ירושלים בתנועת הנוער אריאל, חילקו הרכזים לחניכות אלפי מגנטים עליהם רשומה תפילה למקדש, וביקשו מהן לחלקם בכותל המערבי.

כשהגיעו החניכות לכניסה לכותל נאמר להם בעמדת הבידוק כי אסור לחלק את המגנטים ברחבה וכי עליהן להשאירם בעמדת הבידוק שם ישמרו עליהם. כשנאווה, רכזת הדרכה של התנועה שהייתה במקום שאלה מדוע אסור להכניס את המגנטים נאמר כי אלו הוראות המשטרה ואם היא רוצה לברר מדוע ניתנה ההוראה עליה לפנות לשוטר.

"הופתעתי אבל מצד שני משטרת ישראל לא מפגינה לאחרונה יותר מדי ישראליות ויהודיות", אומרת נאווה ל'כיפה'. "לא הלכתי לשוטר כי זה כמו לדבר עם קיר ואבן".

נאווה פנתה לחניכות המאוכזבות והסבירה להן כי אין אפשרות לחלק את המגנטים בתוך הרחבה. "הסברתי שלא נשתוק על מה שנעשה ושרנו יחד 'יבנה המקדש'.  אומרים לנו יום ירושלים ושחרור ירושלים אבל בעצם אנחנו עדיין בגלות".

ממשטרת ישראל לא התקבלה תגובה והיא תפורסם כשתתקבל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה