יום שלישי, 10 ביוני 2014

שוב: בצהריים הר הבית נסגר ליהודים - המוני יהודים הושארו בחוץ

אות קלון למשטרה || זה היום השלישי ברציפות בהם מתקיימים מהומות על הר הבית, המשטרה לא מצליחה לשלוט על ההר ולאפשר ליהודים גישה חופשית למקום הקדוש.

עשרות מוסלמים שהתאספו בשער המוגרבים כדי למנוע כניסת יהודים למתחם, מסמנים לעצמם יום ניצחון שלישי ברציפות.

המשטרה לא אפשרה ליהודים להכנס להר הבית במשך כל שעת הפתיחה הבודדת המוקצבת בצהריים לכניסת יהודים.

עשרות מוסלמים שהחלו השבוע לחגוג את קייטנת הר הבית במתחם המקדש, מתפרעים במקום כבר שלושה ימים רצופים. בהתפרעויות שכוללות ידויי אבנים, השלכת נעליים, בלוני מים, והתנפלויות המוניות, מכריעים המוסלמים את המשטרה פעם אחר פעם.

ביום ראשון הוציאה המשטרה קבוצת יהודים משער השלשלת, לאחר שעשרות מוסלמים יידו עליהם אבנים ונעליים ממסגד אל אקצה. אמש סילקה המשטרה קבוצה שלימה של חתן ופמלייתו משער השבטים, לאחר שכמאה מוסלמים איגפו אותם מכיוונים שונים.

היום התארגנו המוסלמים מראש, עשרות מהם צעדו אל השער היחיד שכניסת יהודים מאופשרת ממנה, בכוונה מוצהרת למנוע את כניסת היהודים להר, כתג מחיר לכך שהמשטרה לא אפשרה היום את כניסתם של המתפרעים בימים האחרונים.

והפורעים ניצחו שוב.

↓ ר' יהודה גליק מנהל הליבה - המשטרה חייבת להתעורר

הרב יהודה גליק מנהל הליב"ה לחופש דת בהר הבית הגיב לאירועים האחרונים: "מישהו חייב להתעורר לפני שיהיה אסון. אסור לתת פרס לפורעים. ההסלמה של הימים האחרונים אינו מנבא טובות. הממשלה מוכרחה להורות למשטרה לנקוט בצעדי מנע חד משמעיים לפני שכדור השלג המסוכן הזה יתפוצץ לכולנו בפנים"

מתפרעים מוסלמים חוסמים את הכניסה להר הבית מגשר המוגרבים

המשטרה לא עושה דבר בכדי למנוע מהם להתפרע

אין כניסה ליהודים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה