יום שלישי, 15 ביולי 2014

הר הבית שלי / שיר לי"ז בתמוז

שיר ל-י"ז בתמוז || הר הבית שלי?

שיר לי"ז בתמוז
אמר השוטר ממטה הימ"ק, הר הבית שלי
חבית חומר נפץ, מטרד ואִיום
עניין סוּפֶּר-רגיש, ואסון לקידום
מומלץ לנורמליים לברוח מכאן
על העקשנים נלכלך שעושים בלגאן
מסיתים בדיוק כמו הצד השני
הר הבית שלי.

אמר השופט התורן בבג"ץ, הר הבית שלי
אין בידי להכריע, זה בלתי שפיט
הנודניקים האלה משגעים אותי סופית
הביאו לי עוד מצעדי גאווה
ביקורים באום אל פאחם, שלטי תועבה
אך אין מצב לאישור לדגלון ישראלי
בהר הבית שלי 

אמר השר ממרומי השלטון, הר הבית שלי,
כאב ראש לא קטן ואתר מסוכן
נספק אקמול לחולה הסרטן
הרי המקום כה רותח, יצרי
ואלף ידיים, הוואקף, המצרים
וגם הירדנים, כולם מלבדי
כי ההר כבר לא בידי

אמר הליברל לוחם הזכויות, הר הבית שלי
אתר מוסלמי, השבח לא-ל
העיקר – לא שלנו, מדינת ישראל
תפילות, קרבן פסח, כל הזיה וחלום
נדחה עד אין קץ, להסכם השלום,
תשכח ימיני, אני בצד השמאלי
הר הבית שלי

אמר הרב הראשי בלישכה, הר הבית שלי
זה לא הזמן, הדור עני וקטן
והחיפזון אתם יודעים ממי, מעשה השטן
חיכינו אלפיים, איננו ראויים,
בואו נשאיר את ההר לכל הגויים
כי מכולם רק אתם מחללים
את הר הבית שלי

אמר איש הוואקף חבוש כובע ירוק, הר הבית שלי,
'אל אקצה' קוראים לו, לא היה בית מקדש
לא אכפת לי לכתוב את ההיסטוריה מחדש
הוא מגרש כדורגל, אתר הפגנות, מסגדים,
אבל אף סנטימטר אין בו ליהודים,
שמפריעים לי לטשטש מה שברור בעליל –
שהר הבית איננו שלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה