יום חמישי, 10 ביולי 2014

תפילות בהר הבית לשלום חיילי צה"ל ותושבי הדרום

יהודים בהר הבית.
מתפללים לשלום עם ישראל והצלחת חיילי צה"ל
אלו ואלו בהר הבית מתפללים || אלו מתפללים לשלום עם ישראל ואלו חלילה לנפילתו

יהודים התפללו בהר הבית לשלום עם ישראל. ערבים זעקו לעברם ותקפו אותם מילולית. וגם עוד צל"ש למשטרה.

↓ תפילה לה', קריאות נאצה מהערבים ומילים טובות על המשטרה

התמונה המקורית - יהודים בהר הבית.
מתפללים לשלום עם ישראל והצלחת חיילי צה"ל
יהודים שעלו היום להר הבית התפללו לשלומם והצלחתם של הכוחות הלוחמים בכל הגזרות, ובגזרת עזה במיוחד. הם הודו למי ששיכן שמו במקום הקדוש על כך שלמרות המתקפה הפרועה של הערבים על תושבי הארץ, ב"ה אין נפגעים בנפש. העולים הודו לשוכן מעונה על הצלחות מערכת כיפת ברזל בבלימת ההתקפות מעזה.

התגובות בשטח של המוסלמים היו עצבניות. "אללה אכבר עליכום". "חינזיר", ושירים מיוחדים שחוברו לכבוד יהודה גליק, היו חלק ממנת חלקם של העולים היום. 

המשטרה מנעה מערבים צעירים להכנס להר הבית ואלו שנשארו בחוץ, הוציאו את תסכולם באינטרנט. באחד האיומים בפייסבוק כתבו הפורעים הערבים בעברית: "רקטות אל-קסאם מפחידה אותכם, היא עוד תגיע אליכם ולבתים שלכם, וכיפת ברזל שלכם לא תצליח להגן עליכם". איום נוסף: "לא יהיה לכם שום זכר באל-אקצה, לא בירושלים, ולא בארץ פלסטין, ולעולם לא יבנה בית המקדש".
איומים ושטנה כלפי יהודים בהר הבית
תמונה מתוך פייסבוק ערבי גזעני ומסית

גל היהודים העולים להר הבית ממשיך להתעצם. למרות המתקפה הערבית ואולי כתגובה, מצטרפים בכל יום יהודים נוספים לעליות להר הבית כחלק מהמגמה שפרצה דרך בשנים האחרונות בכל חלקי הציבור היהודי.

העולים מדווחים על שינויים לטובה בהתנהלות המשטרה בהר הבית, אשר מונעת את כניסת קבוצות המגדפים והמגדפות שהתפרסו בהר, להתנפלות על היהודים העולים למקום.

המשטרה מאפשר ליהודים כניסה חלקה וכמעט מיידית, כך שמצד אחד נחסך הסבל בעמידה מתמשכת בכניסה, ומאידך היהודים הממתינים לא נאלצים להמתין ולהצטרף לקבוצות גדולות אחרות.

מטה ארגוני המקדש יצא בקריאה כפולה:
א. ארגוני המקדש קוראים לרשויות החוק למצוא את המסיתים באינטרנט ולהעמידם לדין.
ב. ארגוני המקדש פונים לכל יהודי לעלות שוב ושוב להר הבית ולהוכיח ברגליים לעצמו ולעולם את זיקתנו למקום הקדוש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה