יום רביעי, 1 באוקטובר 2014

צפו: מכות, חסימות, וקטיעת ביקורי היהודים בהר הבית היו גם היום מנת חלקם של היהודים

משטרה בקריסה || נתניהו ואהרונוביץ' איבדו כיוון

המוני יהודים שמגיעים להר הבית לרגל עשרת ימי תשובה מדווחים על התכלויות ואזלת יד משטרתית.

↓ האספסוף הערבי משתולל, המשטרה חסרת אונים


יהודים בהר הבית לקראת יום הכיפורים
נכספה וגם כלתה נפשי לחצרות ה'
ילד יהודי הוכה היום בהר הבית על ידי מתפרעים מוסלמים שכירים. שכירות מוסלמיות חסמו את הדרכים ומפקדי משטרה התעמתו איתם בהתכתשויות כתף אל כתף. קבוצות יהודים גורשו מהמקום באלימות, גידופים וקריאות הסתה קצובות. לבסוף סגרה המשטרה את הר הבית בעיצומם של שעות הביקור, בגלל התפרעויות והפרות סדר יזומות שביצעו קבוצות המגדפים המוסלמים.

היום הרחיקה המשטרה יהודי מהר הבית למשך 90 יום בטענה כי הלה השיב דבר למחרפיו המוסלמים בהר הבית. לעומת זאת עשרות מוסלמים ומוסלמיות מסיתות המשיכו היום לתקוף מילולית ופיזית יהודים בהר הבית, מול עיניה של המשטרה שלא נקפה אצבע למעצרם או אפילו להרחקתם מהר הבית. בעקבות כך ניסו היום קבוצות מוסלמיות למנוע את מעבר היהודים בהר הבית באמצעות שרשרת חיה, לא נמסר על מעצר של אף אחת מהן.

בעקבות הפרות הסדר התכופות בהר הבית, מנעה המשטרה כניסה סדירה של יהודים למקום. פיצלה קבוצות והגבילה את מספר היהודים לשהות בהר בו זמנית לעשרות בודדות בלבד. לאחר שלא הצליחה להשתלט על הפרות הסדר בהר, קטעה המשטרה לגמרי את ביקורי היהודים בעיצומם של שעות הביקור המקובלות.

במטה ארגוני המקדש מבקרים בחריפות את ראש הממשלה ואת השר אהרונוביץ' המאפשרים את התפרעות המוסלמים היומיומית בהר הבית, ואת הפגיעות הקשות ביהודים ובסדר הציבורי.



יהודים בהר הבית

מחבלות ערביות חוסמות יהודים בהר הבית

מחבלות ערביות חוסמות יהודים בהר הבית


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה