יום שישי, 24 באפריל 2015

דעה: יום העצמאות ה-67 של מדינת ישראל, עם ישראל אדיש לאובדן העצמאות בהר הבית

ממשלת נתניהו מבצעת פשע חמור || העם אדיש

אחד ממנהלי פורום רוטר נט הפופולרי מביא ולא בפעם הראשונה, דעה נכוחה ונחרצת באשר לנעשה בהר הבית ובאשר לנסיבות למצב העגום והדרך לשנות את המציאות.

↓ מאת: "קפה" מנהל בפורום רוטר

הפגנת חמאס בהר הבית
הר הבית נכבש ללא קרב על ידי האסלאם הקיצוני, שאף משתמש בו לשם קידום מלחמת קודש "גיהאד" נגד ישראל, ועל הדרך פוגע בזדון ובכוונה בקודשי ישראל, בערכי יהדות היסטוריה וארכיאולוגיה, על המקום הקדוש לנו ביותר, וכל זאת בהפקרות מוחלטת של ממשלת ישראל שהפקירה, למעשה מסרה והסגירה את הר הבית למוסלמים הקיצוניים.

ממשלת ישראל הנוכחית בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו, בהוראות ישירות מלשכתו למשטרה, מבצעת למעשה פשע חמור כנגד עם ישראל, חילול הקודש, פגיעה ברגשות דת, ובעיקר, מסירת שטח לידי האויב הנמצא עמנו במלחמה, ללא אישור הכנסת, ללא אישור העם, בניגוד לחוק, תוך צפצוף על החוק, רמיסת חופש הדת והפולחן, ורמיסה גסה וחיסול למה שפעם קראו "סטטוס קוו" ושוב ללא סמכות, שלא כחוק, ובאופן הדיקטטורי ביותר שיכול להיות.

(כדאי אגב לראות ללמוד ולהפנים, על התעלמות רשויות המשפט והצדק מהפרות חוק אלו, ובעיקר מהתעלמות בג"צ בהתנהגות בלתי חוקית בוטה זו... לכל מי שלא מבין מדוע טוענים כי בג"צ הוא גוף פוליטי שאינו מייצג לא חוק ולא צדק, אלא כלפי או בעד מגזרים מסוימים, ועל כן אינו זוכה לאימון העם)

לצערי, אחד הסיבות שראש ממשלה בישראל יכול לצפצף כך על החוק, יכול לרמוס את הדמוקרטיה, יכול לתת הוראות ישירות למשטרת ישראל ובהם הוא מורה לה וכופה עליה להפר את החוק, להפלות בין יהודי למוסלמי, לרמוס את חופש הפולחן והתפילה, להתעלם מפסיקות בתי המשפט השונים ומהחלטות בתי משפט האחרים כאילו היו אוויר, ואף להשלים למשטרה כל סכום כסף שהיא תוציא בתשלום פיצוי לאדם שנפגע מהתנהלותה הלא חוקית בהר הבית בהוראתו של ראש הממשלה, וכן לאסור על המשטרה לשוב לתחנת המשטרה בהר הבית שנכבשה ונשרפה על ידי האויב, היא האדישות השוררת בעם ישראל, בבחינת "וישמן ישורון ויבעט"

יושבים כולם היום תחת המנגל ומעל הערסל, על חוף הים או בחורשת היער, הבשר (או הדג או הטופו...) בין שיניהם, זהו מבחינתם הגיעו אל המנוחה ואל הנחלה, וכך "גס ליבם" בהר הבית, למעשה אדישות וחוסר הפנמה, כי חזרתנו לארץ הזאת, התנהלה בשלבים לקראת ולצורך מסוים, שרק כאשר יושלם, נוכל אכן להגיד כי עם ישראל וארץ ישראל הם עצמאים, וכי יש עצמאות למדינה היהודית.

הקב"ה השיב אותנו אל הארץ טיפין טיפין, בתחילה גלי עליה, לאחר מכן בניית מוסדות וכיסופים, לאחר מכן הקמת המדינה על חלק משטחיה, ולבסוף איחוד ירושלים ושטחי יהודה ובני יוסף. וכעת נשאר רק להבשיל ולקבל החלטה כל כך טבעית ומתבקשת של עם השב מן הגלות לארצו לאחר שבמשך כל ה-2000 שנה האלו התפלל לפחות 3 פעמים ביום, על מה הוא הולך לעשות ב"ה שחזרתו מן הגלות, ודווקא כאן, דווקא כעת, אנו מפקירים את הר הבית.

ובשל אדישות הציבור, לצערי קובצות קטנות חלקם רציניות, חלקם מעט בשוליים (בשל אולי העיסוקים והתוויות הנוספות שהם מדביקים או מתעסקים, או בשל דרך פעילותם ואופי התנהגותם.. בטוח שלרוב למטרה טובה) רק הן מתעסקות בנושא הר הבית, בעליה אליו, במאבק סביבו, ובשל היותן של חלק מקבוצות אלו כפועלים ממלא בשוליים ובצללים, אף אחד גם לא שם להם לב, ובמקום שעם ישראל כולו יעסוק ידרוש ויתעקש וייכסף, במקום שכוח העם ימנע את ההפקרות, עם ישראל יושב תחת סיר הבשר, מנמנם, ואינו מבין שהוא עלול להחמיץ גאולה בדור זה, והוא מסכן את עצמאותו שכבר כעת עומדת למבחן, ונכשלת,

אני מאמין כי הסכנה הגדולה לישראל ועצמאותה, לא נובעת לא מאירן ובוודאי לא מלבנון או עזה, אלא מהר הבית, הרפיסות החשש הפחד הבעתה שמפגינה ממשלת ישראל בכל הנוגע להר הבית, מופנם היטב וינוצל עד תום על ידי הגרועים שבאויבינו, שתפסו וקלטו את החולשה והריקבון שפושה בהנהגה הישראלית, בהיותה מוכנה לותר על קודשיה בשל איומים, הצגות, התלהמות, סחיטה באיומים, אלימות וטרור. ומדינת ישראל מתקפלת עד תום...

תהלוכה להר הבית לא הייתה צריכה להתנהל היום על ידי ארגון להב"ה בפרטיזניות וללא בקשת רישיון כאילו צריך לעשות זאת בהתרסה ובשוליים, אלא דווקא בגאווה ובגאון, על ידי הציבור כולו, ולפחות הציבור הממלכתי והדתי ומיטב בננו, בבקשת רישיון באופן חוקי וללא חשש, לתהלוכת ענק של אלפי אנשים הצועדים אל מקום קודשנו, להבהיר לממשלת ישראל ולראש הממשלה, כי לא הוא אין לו שום זכות על הר הבית, הוא הרים ידו על מקום קודשנו, שיסלק את ידו משם, עם ישראל לא הסמיך אותו ולא נתן לו לא סמכות ולא רשות למסור את ההר לאויב, להגביל את היהודים במקום קודשם, לפעול נגד החוק, ללא סמכות, ללא החלטות ממשלה או הכנסת, בניגוד לפסיקות בתי המשפט, וכי עם הוא לא מסוגל לכך, שיפנה את כסאו, ויעביר מלכותו לטוב ממנו.

וקצת בנימה אופטימית, אמנם כל המובא לעיל' עצוב ונכון, אבל מעט אור דוחה הרבה חושך, והעיסוק סביב הר הבית, והכיסופים להר, מתגברים והופכים נחלתן של עוד ועוד יהודים, ממגזרים שונים, וכמה אלפים זה יותר מכמה עשרות שהיו פעם... הלא אפילו כאשר היה הר הבית פתוח ליהודים ללא הגבלה בשנת 1967, ועד סוף שנות ה-70, דווקא אז היהודים שעלו היו עולים כתיירים, הרבנות הראשית הפגינה גם היא חוסר אימון בציבור שעולה להר שיילמד וידע אלו תחומים מותרים ואלו אסורים בהר הבית על פי ההלכה, ועל כן אסרה לחלוטין את העלייה להר, וראו ב"ה כיום, כיצד משתנה מגמה זו.

ולסיום רק אוסיף, לכל אלו שכבר כעת יגיבו ויכתבו כי אסור לעלות להר הבית באיסור כרת, כדאי שיחרישו, דעה זו לגיטימית, וזכותם לסבור כמוה, אך היא דעת מיעוט בהלכה בכלל, שמשום מה אומצה בשעתו על ידי הרבנות הראשית לישראל לאחר שחרור ההר שעדין לא עיכלו את גודל ההישג, אך כיום יש רבנים רבים בסוברים ומנמקים באופן הלכתי וסדור, ומצביעים מהיכן שואבים את פסיקתם, ומתירים לעלות בתנאים והגבלות להר הבית, תנאים והגבלות אגב, שהם על פי המחמירים בשיטות הן לשאלה האם יש קדושת הבית כיום בהר הבית, וכן לתחומי ההר והבית על פי כל הדעות, ולכן, זכותו של כל איש הלכה ובן תורה להקשיב לרבותיהם, והן לזלזל ברבנים האחד של השני.

חג שמח לעם ישראל. ובברכת, ותחזינה עניינו לשובך לציון ברחמים, ובניית בית המקדש במהרה בימנו אמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה