יום ראשון, 19 באפריל 2015

צפו: רעולי פנים, דגלי חמאס ותמונות מחבלים בהר הבית

משהו רע עובר על הר הבית! || טרור מוסלמי בחסות משטרתית

הפגנה רוויית הסתה לטרור ותמיכה במחבלים האסירים התקיימה בסוף השבוע בהר הבית. המפגינים, חלקם רעולי פנים, הניפו דגלי חמאס, תמונות מחבלים וכרזות תמיכה. ושירת תמיכה בטרור הדהדה בכל רחבי הר הבית ומחוצה לו.


↓ טרור מוסלמי בהר הבית בחסות בנימין נתניהו 

שליטת המדינה בהר הבית הולכת ומתרופפת בהוראת הדרג המדיני מאז אירועי צוק איתן ופיגועי המוסלמים בירושלים שכללו את הירי ברב יהודה גליק.

ראש הממשלה החליט לעבות את שלטון הוואקף בהר הבית, כך חשף שגריר ישראל בירדן דני נבו בפני סטודנטים באוניברסיטת תל אביב. לדבריו "טוב שהמוסלמים שולטים שם", ו״ההכרזה כי ׳הר הבית בידינו׳ הייתה טעות. הר הבית לא בידינו״.

שכנענו את הדרג המדיני במשמעות היחסים עם ירדן והשלכותיה, אמר נבו שסיפר כי ראש הממשלה נתניהו סיכם עם מלך ירדן שהם ייקחו את העניינים לידיים בהר הבית. "נתנו לכח הווקף יותר אמצעים״ גילה נבו, כדי שהוואקף יתעמת עם חמאס וסאלח כדבריו.

למרות הצהרות המשטרה שדין אחד ליהודים ולמוסלמים בהר הבית והיא אינה מאפשרת קיום הפגנות או הנפת דגלים בהר הבית מכל סוג, מתברר דווקא בשבוע של יום העצמאות, שבהוראת הדרג המדיני הר הבית הופך להיות חממת הסתה וטרור. בעוד שיהודים נעצרים שם על תפילה והשתחוייה, המוסלמים חופשיים להסית להפגין ולחנך לטרור.

ראש הממשלה הסגיר את הר הבית ככניעה מבישה לטרור אומרים במטה ארגוני המקדש. מאז אירועי הטרור מדללת המשטרה את מספר היהודים בהר הבית עד למספרים של בודדים. המשטרה גם לא מאפשרת ליותר מקבוצה בודדת של יהודים להכנס להר הבית בו זמנית.

לשיא הכניעה הגיעו הדברים בימי הפסח. כאשר המשטרה לא אפשרה ליותר מארבעים יהודים ביום לעלות להר הבית. בכל יום מימי החג אולצו מאות יהודים לצאת מיד משער השלשלת, או לשוב על עקבותיהם מבלי שעלו כלל לרגל. למרות ההכנות המרובות, הדרכים והזמן שהשקיעו לכך.

במטה ארגוני המקדש קוראים להקמת רשות מיוחדת להר הבית, שתתייחס ותטפל באתר כראוי למקום החשוב ביותר לעם ישראל, תשרת את המוני היהודים השבים אל ההר, תאכוף את חוקי המדינה, ותפסיק את שלטון הטרור של הוואקף והמוסלמים במקום.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה