יום שני, 6 באפריל 2015

צפו: עוד יום של רפיסות משטרתית בהר הבית

ביזיון ואבדן שליטה || כאוס משטרתי בהר הבית

פעילי הר הבית איבדו כל אמון במשטרה. לפני כל חג יהודי מבטיחים בכירי משטרת ירושלים לעשות כל מאמץ ולאפשר כניסת יהודים באופן חופשי להר הבית. מדי חג יהודי מתגלה המשטרה בנבזותה ושפלותה. 

↓ גזענות ואכזריות לשמה

תיירים מכל העולם עולים להר הבית בחופשיות, בעוד היהודים ממתינים שעות לתורם וכשמגיע תורם חלקם נאלצים להסתפק בהליכה מהירה לאורך מסלול מקוצר וחלקם מגורשים בבושת פנים.

מדי חג ממציאה המשטרה גזירות חדשות שנועדו למרר את חיי העולים לרגל. המשטרה מונעת מהעולים הכנסת אוכל להר למרות המתנה של שעתיים וחצי עם ילדים קטנים. המשטרה גם מונעת ממתנדבי ארגון 'יראה' לחלק מזון ושתיה לעולים בשעת ההמתנה בתור.

היום הגדילה המשטרה לעשות ומנעה כליל כניסת ילדים יהודים להר הבית, "כדי לשמור על שלומם" כמובן... 


סרטון הסתה ערבי: מה צריך לקרות כדי לעורר את משטרת נתניהו?

↓ נבזות משטרתית כלפי יהודים, רפיסות מוחלטת כלפי ערבים


אחרי יום של מחדלים קשים בהר הבית, מחריף הבוקר אובדן השליטה של המשטרה בשמירת הסדר בהר.

מתחילת הבוקר הורידה המשטרה לחמישה, את מספר היהודים בהר הבית בו זמנית. חמשת היהודים הזוכים נכנסים להר ומוצאים מיד על ידי המשטרה משער השלשלת הסמוך. בנוסף, המשטרה אוסרת היום לגמרי כניסת ילדים יהודים להר הבית.

לדברי השוטרים, כמה רעולי פנים מסתובבים בהר הבית, והמשטרה נמנעת מלעצור אותם או להוציאם. על כן אינה לוקחת סיכונים, ומוציאה את היהודים.

במטה ארגוני המקדש מגדירים את התנהלות המשטרה בהר הבית כשערוריה. שוב ושוב, חג אחרי חג, המשטרה כושלת בתפקידה לאפשר חופש תנועה ליהודים בהר הבית. אסור לעבור לסדר היום נוכח הפגיעות הללו בחופש הפולחן, ובאפליית היהודים בהר הבית. על ראש הממשלה לשנות את התיחסותו המתנכרת להר הבית, ולפטר את מפקדי המשטרה הכושלים.

המשטרה עצרה יהודי שהצטלם בהר הבית כאשר הוא אומר שהר הבית שייך לעם ישראל. מתנדבי "ייראה" מדווחים מהמקום, שלאחר שהיהודי הצטלם, עצרו אותו שוטרים ולקחו אותו לתחנת המשטרה בית אליהו שמחוץ לשער השלשלת.


סרטון ערבי: כך מתרפסת המשטרה מול פורעים ערבים בהר הבית הקוראים לרצוח יהודים

4 תגובות:

  1. השלטים ההזויים שששמו ההזויים ברובע המוסלמי וברחבי העיר העתיקה שעליהם לפנות את הר הבית בתאריך יג ניסן משמעותם ומטרתם היחידה היתה להרגיז את הערבים ולעורר מהומות והם הצליחו למעלה מן המשוער.
    הם מהווים חסם עיקרי לכך שנוכל להתפלל בהר גם מבחינת המשטרה ועלינו להשתיק ולהתנער משוליים סהרוריים אלה

    השבמחק
    תשובות
    1. חבל לעסוק בהאשמת יהודים. הערבים מומחים בייצור "זעם בלתי נשלט". הם מטיפים כבר שנים לרצח יהודים וגם עושים זאת ללא כל קשר לפעילות כזאת או אחרת שלנו היהודים.
      למה לדבר בגנות יהודים צדיקים שפועלים מקנאה לבית ה'?
      אינך חייב להסכים איתם ועם דרכם, אך עליך לכבדם ולחזק את דרכך.
      מועדים לשמחה

      מחק
  2. ליוסף יצחק כהן: מה לגבי הצעד של חסימת כניסת התיירים למתחם ההר שכתבת עליו ב 22 במרץ שהיה "בדיון"? מה עוד צריך להתרחש כדי שהוא יתחיל להיות מיושם ולא באופן אימפולסיבי? כנ"ל לגבי הצעד של הצנעת סימני הזיהוי היהודיים עד הכניסה להר הבית מאחד השערים, ואז לחזור ולהזדהות כיהודים, שטענת שנמצא "בדיון נוקב".

    השבמחק
    תשובות
    1. יש הבדל בין כתיבת ידיעות באתר לבין ארגון בפועל.
      אדרבא, קח יוזמה ובע"ה ננסה לתת לך את כל הסיוע והקרדיט.
      מועדים לשמחה

      מחק