יום ראשון, 25 באוקטובר 2015

גינוי לכניעה לטרור ברכות לעולי הר הבית

מול כניעה לטרור הרצחני || עליית יהודים להר הבית תתגבר

מה השתנה? נתניהו בעד תפילת יהודים בהר הבית
המטה המשותף של ארגוני המקדש מגנה את הודעת מזכיר המדינה האמריקאי על פיה תיאסר תפילת יהודים בהר הבית  הספר-הלבן לא הצליח למנוע עליית יהודים לארץ, והקמת מדינת ישראל  הבית-הלבן לא יצליח למנוע עליית יהודים להר הבית, והקמת בית המקדש.

↓ הודעת המטה המשותף של ארגוני המקדש

התייצבותו של ג'ון קרי לצידו של הפונדמנטליזם האיסלאמי במאמציו למנוע מיהודים את התפילה בהר הבית, מנוגדת לחלוטין להיותה של ארצות הברית ערש הדמוקרטיה המודרנית, המתהדרת בהיותה מולדת זכויות האדם.

מדובר באבדן ערכים קולוסלי של משרד החוץ של ארה"ב שנותן יד לאפליה דתית וגזענית חמורה.

החוקה האמריקאית תומכת באופן מוחלט בחופש הפולחן ומאפשרת לבני כל הדתות לקיים את פולחנן באין מפריע. תמוה מאד ששר החוץ של ארצות הברית מייצג באהדה את הפרת עקרונות היסוד של החוקה האמריקאית.

במטה ארגוני המקדש קוראים לראש הממשלה לעמוד איתן מול הטרור האיסלמי והבינלאומי. לא להיכנע ללחצים איסלמיים ירדניים ושאר אנטישמיים המבקשים למנוע מיהודים להתפלל במקום מקדשנו, ולהנציח את שוד המקום בידי דת החרב והטרור.

במטה מקווים שדברי קרי אינם מייצגים את עמדת הממשלה, ואף לא את עמדת ראש הממשלה בנימין נתניהו שלפני הבחירות הצהיר כוונות על הסדרת תפילת יהודים בהר הבית. הסטטוס קוו בהר הבית מהווה כניעה לטרור, מנוגד לחוקים בינלאומיים, מהווה אפלייה וגזענות, ודינה לסור מן העולם. 

ראש הממשלה אינו רשאי למנוע מיהודים להתפלל בהר הבית. הפרעה לתפילת יהודים בהר הבית נוגדת את החוק. הן את חוק יסוד "ירושלים בירת ישראל", והן את חוק השמירה על המקומות הקדושים. בנוסף לכך הוא מנוגד למגילת זכויות האדם של האו"ם ולהאמנה הבינלאומית לזכויות אזרחיות ומדיניות שעל בסיסה הוקמה מועצת זכויות האדם של האו"ם.

ההודעה הנוספת של קרי, לפיה יותקנו בהר הבית מצלמות כדי להעמיד את המקום תחת פיקוח ירדני, מהווה הסגרה של חלקי ריבונות שלטונית לידי גורם זר ומנוגד לחוק יסוד ירושלים, ולחוקי הריבונות.

"לא יצא חוטא נשכר" הוא כלל בסיס במשפט הבינלאומי. לא מובן כיצד רשויות ירדן ופלסטין מכתיבים תנאים להנמכת מתקפת טרור אכזרית של ערבים השולחים נשים וילדים לדקור יהודים תמימים בסכינים. יש להעמיד אותם לדין על חלקם בטרור, ולא לנהל איתם משא ומתן לריצוי דרישותיהם.

אנו קוראים לעם ישראל לעלות להר הבית מדי חודש בחודשו ומדי שבוע בשבוע כחזון הנביאים.  אנו מברכים את העולים בטהרה להר הבית דווקא בימים אלו בהם טרוריסטים מוסלמים מנסים להדיר אותנו מהמקום, ומוכיחים כי לא הטרור הערבי ואף לא השר קרי לא יצליחו לנתק את עם ישראל מהר קודשו.

יהודים התפללו בהר הבית 3000 שנה לפני קרי ונתניהו, ויתפללו בהר הבית אלפי שנה אחריהם. הר הבית הוא המקום הקדוש ליהודים עלי אדמות, והוא המקום אליו התפללו יהודים מכל העולם מאז חורבן בית המקדש השני. הר הבית הוא "ציון" העומד בבסיס התנועה הציונית.  

הספר-הלבן לא הצליח למנוע עליית יהודים לארץ, והקמת מדינת ישראל, הבית-הלבן לא יצליח למנוע עליית יהודים להר הבית, והקמת בית המקדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה