יום רביעי, 16 במרץ 2016

ציני או רציני? תנועת 'חוזרים להר' מודה למשטרה

תנופה לתודעת הקרבת הפסח בהר הבית || בזכות המשטרה

רפאל מוריס יו"ר תנועת "חוזרים להר" פנה היום במכתב לשר ארדן בדבר יחס המשטרה בהר הבית לרב יהודה קרוייזר שליט"א בימים האחרונים.

↓ התחלה צולעת, תוצאות טובות, סוף טוב

במכתבו מפרט מוריס את בזיון תלמידי החכמים שעבר הרב, וכן את הנסיון הבוטה להשתיק כל שיח סביב נושא קרבן הפסח, אך במקום לגנות את משטרת ישראל, החליט מוריס להודות לשר על ההחלטה השערורייתית להרחיק את הרב מהר הבית, ולו לתקופה קצרה, כאמור, בעקבות חוברת הלכתית אותה פרסם הרב לפני כעשור.

"בעקבות פרסום הנושא התקשרו למעלה מחמש עשרה מוסדות לימוד, ישיבות, אולפנות ותיכונים בכדי לתאם שיחה עם הרב קרוייזר על קרבן פסח" הסביר מוריס את התוצאה המיידית של ההרחקה. עוד הסביר במכתבו כי "שניסיון השתקת נושא קרבן הפסח אך הוסיף פרסום וסקרנות לציבורים שאילולא ההתנכלות לרב, לא היה עולה בדעתם להזמין שיחה בנושא. בנוסף התקבלו מאות פניות בבקשה לקנות וללמוד את החוברת, החשובה לאין שיעור, של הרב קרוייזר."

"לכן אנו, פעילי הר הבית, מודים לכבוד השר על פעילותו למען פרסום קרבן הפסח והעליה להר הבית, ו״בזכות״ שבאת לקלל ולפגוע בכבוד תלמידי חכמים ופעילות למען הר הבית, אזי יצאת מברך ומאדיר את כבודם בפני אלפי יהודים ברחבי הארץ."

לבסוף אך בירך מוריס את החלטת המשטרה לבטל את ההרחקה השערורייתית של הרב קרוייזר מהר הבית, וכן צירף למכתב את החוברת המדוברת, כך שיוכל השר ארדן ללמוד אותה ולהתרשם מ"מעשה ידיו".

↓ סדרת כתבות: על פרשת הרב קרויזר ומדברי תורתו


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה