יום רביעי, 25 במאי 2016

צפו: עומדים לפרוץ את הכותל המערבי, נתניהו ישן

מי עומד לפרוץ את חומת הר הבית? || למה המדינה מתעלמת?!

הרס חסר תקדים מתבצע בימים אלו בהר הבית  הוואקף פורץ פתח בכותל המערבי  הביוב יטפטף על ראש המבקרים במנהרות הכותל  נתניהו מונע את אכיפת החוק כנגד המוסלמים  נתניהו מפעיל את שוטריו ברדיפת יהודים, ר' לדוגמא: על סיכות ותושייה של שוטר שהציל את שלום העולם

↓ צפו:  הרס חסר תקדים בהר הבית מול אזלת יד ממשלתית



בתקופה האחרונה הוואקף המוסלמי מבצע עבודות הרסניות באתר ארכיאולוגי צמוד למתחם הר הבית לצורך הכשרת בית שימוש ציבורי לטובת מתפללים מוסלמים - מה שעלול לגרום לביוב מהמתחם לחלחל למנהרות הכותל(!) - ובנוסף מתוכננת פריצה של חומת ההר בכדי לאפשר גישה למתחם השירותים - פריצה שהיא פגיעה אנושה בחומה העתיקה, בעתיקות בסביבה ובמה שנשאר מהריבונות הישראלית.

במהלך מרץ 2016 הגישה רשות העתיקות תביעה כנגד הוואקף המוסלמי בבית משפט השלום בירושלים, ובית המשפט נתן צו מניעה זמני שבוטל לאחר זמן קצר בהוראה ממשרד רוה"מ עד לאחר יולי. למה? כדי שהמתחם החדש והפרצה יוכלו לשמש את המוסלמים ברמאדן ולממשלה יהיה "שקט תעשייתי". כל הפרטים בכתבה המצורפת של עקיבא נוביק.

השבוע שיגרה תנועת רגבים מכתב בהול לראש הממשלה, לראש עיריית ירושלים ולשרה מירי רגב, שרשות העתיקות נמצאת תחת חסותה. ברגבים גם מכינים עתירה לבג"ץ בעניין ואומרים "לא יכול להיות שימשיכו לרמוס את ההיסטוריה של העם היהודי בהר הבית!"



תגובה 1:

  1. ראוי לדייק.
    אנשים רגילים יחשבו שמדובר ב"כותל מערבי" שברחבה שהם רואים ומתפללים מולו (ולא ביכוון הנכון לרוב).
    העבודות מתבצעות, כפי שהכתבה מבהירה, בפינה הצפון-מערבית של הכותל ההורודיאני, רחוק ממה ש'עמך' מכיר כ"הכותל המערבי".
    אין צורך להטות. העניין חמור מספיק.
    אני גם חושב שלהיות אמין זו תכונה נכונה, גם במאבקים ציבוריים.

    השבמחק