יום ראשון, 31 ביולי 2016

הודעה מטעם הוואקף המוסלמי

האם נתניהו ישבר? || האם נגעו לו בנקודה הרגישה?

בהמשך לתקיפת הארכיאולוגים על ידי בריוני הוואקף ומעצר חלקם והרחקתם מהר הבית, הוציאה הנהלת הוואקף הודעה עם איום  האיום נוגע בנקודה הרגישה של נתניהו - פניה לעבדאללה מעבר הירדן  לנו נותר להמתין ולראות האם האיום יעשה את שלו, או שמא נתניהו לא יפגע בחופש הפעולה המשטרתי  תודה רבה ליהודה עציון על התרגום

"הנהלת הוואקף מחזקת את שומרי הוואקף"

↓ הודעת הוואקף הירדני


הודעה מטעם מועצת ההקדשים, העניינים והמקומות הקדושים האסלאמים, הרשות האסלאמית העליונה ודאר אל-פתוא



בימים האחרונים עצרו שלטונות ישראל שניים משומרי ההר ופקיד בוועדת השיפוצים של ההר. כמו כן אתמול השלטונות זימנו מספר פקידים ושומרים בהר ומסרו בידם צווי הרחקה מההר [והודיעו להם] על צעדים נוספים שננקטו נגדם, כלומר תשלום קנסות כספיים וחתימה על ערבויות ענישה.

המדיניות של שלטונות ישראל ומנגנוני הביטחון נגד פקידי ההקדשים והשיפוצים ונגד השומרים של ההר אינה אלא אמצעי שרירותי שנועד להפחיד, להעניש ולהשתיק את כל מי שמתערב בהתנהגות הקיצוניים היהודים בתפילותיהם ובטקסיהם מול עיני המשטרה המסייעת להם בזה.

הימין הקיצוני פועל במאמץ להסית נגד [מחלקת] ההקדשים האסלאמיים, הפקידים והשומרים שלה, כי הוא סבור שהוא המכשול המציק בלבד בפני שינוי המציאות בהר ששטחו 144 דונם. חובה כי שלטונות ישראל על כל זרועותיהם ידעו כי המוסלמים כולם עומדים שורה אחת מאחורי [מחלקת] ההקדשים האלסאמיים ושומרי ההר בהגנה על הדבר הקדוש ביותר להם והוא מסגד אל-אקצא / הר הבית הקדוש, מקום כיוון התפילה הראשון של המוסלמים והמסגד החשוב ביותר אחר מסגד אל-חראם ומסגד הנביא [במכה], שהוא פיקדון אצל כל העם הפלסטיני והמוסלמי כולו בכל רחבי העולם.

ובכן אנו מזהירים את שלטונות ישראל שלא ימשיכו לפגוע בשומרי ההר ופקידי ההקדש כי אנו נפנה לכבוד המלך עבדאללה השני מלך חוסיין, משרת המקומות הקדושים, להתערב ישירות כדי להפסיק את צעדי הענישה נגד שומרי ההר ואת ההתערבות הישראלית הישירה בכל עבודות [מחלקת] ההקדשים של ההר, עבודות שמשטרת ישראל מכשילה ולהפסיק את ההתנכלות לנכסי [מחלקת] ההקדשים האסלאמים.


דאר אל-פתוא      הרשות האסלאמית העליונה

מחלקת ההקדשים, העניינים והמקומות הקדושים האסלאמים


ירושלים, 29 ביולי 2016



תגובה 1:

  1. כשיש ראש ממשלה חלש הארץ נשמטת מתחת לרגלינו.

    השבמחק