יום חמישי, 8 בספטמבר 2016

כנס עיר דוד, המוסלמים וממצאים ארכאולוגיים מבית המקדש

הם מנסים להתכחש להרס שהביא להם אסון || טעות חייהם

הממצאים החדשים מהר הבית מכניסים את המוסלמים ללחץ  בכנס מגלי"ם יחשפו היום ממצאים חדשים  בכנס תהיה התייחסות לתגובה המוסלמית  הפשע המוסלמי פועל כבומרנג נגדם  קצת על הכנס ועל התגובה המוסלמית


↓ הממצאים הארכאולוגיים והמוסלמים

הערב (חמישי) ייערך הכנס השנתי של מכון מגלי"ם בעיר דוד. הכנס יעסוק בממצאים האחרונים בחפירות בעיר דוד ובניפוי העפר מהר הבית.

בכנס ישתתפו מנכ"ל משרד החוץ, ד"ר דורי גולד, שידבר על היחס של ארגון UNESCO לנושא, ועל ההשלכות על המחקר הארכאולוגי של מדינת ישראל ופרופסור דיויד ג'ייקובסון המגיע במיוחד מאנגליה וייצג את הקרן הבריטית לחקר ארץ ישראל (PEF) לרגל 150 שנים להיווסדה, ויציג תמונות נדירות מימי החוקרים הראשונים של ירושלים. 


במסגרת החידושים יתאר דר' דורון בן עמי, מנהל מרחב מרכז מטעם רשות העתיקות, את התגלית המפתיעה של מצודת החקרא בחפירות חניון גבעתי. 

הארכיאולוג נחשון זנטון מרשות העתיקות ייתן מבט חדש על העיר התחתונה מימי הבית השני לאור החפירות שלו 'ברחוב עולי הרגל' בעמק הטירופויאון שבעיר דוד. 

צחי דבירה (צויג) ידבר על מגמת הכחשת המקדש והממצאים הארכיאולוגיים שנתגלו בהר הבית ובפרויקט המווהים עדויות כנגד מגמה זו. 

לאחר מכן, פרנקי שניידר תרצה על שחזור דגמי הרצפות המעוטרות שעיטרו את חצרות בית המקדש השני (ההרודיאני).

המוסלמים בלחץ

בניגוד לעבר, בשנים האחרונות המוסלמים מכחישים את עצם העובדה שבהר הבית עמד פעם בית המקדש. לטענתם כל הממצאים המעידים על כך וכל המקורות ההיסטוריים הם זיוף אחד גדול.

לדבריהם שלמה המלך היה נביא מוסלמי שהקים במקום את מסגד אל אקצא וכל רעיון אחר הוא זיוף, שנועד לנשל את המוסלמים מהמקום ולהקים תחתיו את בית המקדש.

הפשע שפעל נגד המוסלמים כבומרנג

במשך שנים המוסלמים מונעים באלימות כל מחקר ארכאולוגי בשטח הר הבית ומתנגדים ככל יכולתם למחקר ארכאולוגי בשטח מסביבו. יש להם סיבה טובה לכך.

שוד העתיקות הגדול שביצעו המוסלמים לפני כ-18, תוך כדי חפירות בדרום הר הבית, הוצאת טונות של עפר עשיר בממצאים ארכיאולוגיים מההר למזבלה והקמת מסגד ענק במקום, נועדו בין היתר להוות חלק מהכחשת המקדש ואסלום למעשה של הר הבית.

המוסלמים לא תיארו לעצמם ששוד העתיקות הגדול ישמש את החוקרים הארכאולוגים בראשות צחי דבירה (צוויג), כחיזוק מדעי להראות את פארו ואת הדרו של בית המקדש שחרב.

כרגיל, מנסים המוסלמים להפוך את הקערה על פיה, להציג את עצמם כבעלי המקום ואילו הפושעים, הזייפנים הם אלו שהצליחו להציל מקצת מן ההרס המכוון שהם זרעו.

הממצאים האחרונים מדאיגים אותם

בעקבות שחזור רצפה ממבנים בהר הבית בימי בית שני (ראה כתבה >>) מיהרו המוסלמים להגיב. בכתבה באתר Qpress, המשמש שופר של התנועה האיסלאמית שהוצאה מחוץ לחוק, נאמרו בין היתר הדברים הבאים:

"מרכז התקשורת ירושלים ואל-אקצא 'קיבורס' מציין כי ארגונים ואנשים ישראליים, המתמחים בארכיאולוגיה מחפשים כבר 12 שנים ממצאים, כדי לזייף ולייהד את האדמה שהוצאה ממסגד אל-אקצה לפני יותר מ -18 שנים. הם צובעים באצטלה מדעית, ארכיאולוגית והיסטורית דרך שיקום והתקנה של שברים של כלים וממצאים ארכיאולוגיים שנמצאו בעפר מאל-אקצא, דרך לזייף ולייהד את אל-אקצא. 

"הכל נעשה בפרויקט הגדול בשם "סינון עפר הר הבית" הנמצא ממזרח לאל-אקצא ומנוהל על ידי האגודה הקיצונית של המתנחלים בשם עיר דוד."

הכתבה ממשיכה לתאר את גודל הזיוף שהוצג על ידי ד"ר גבי ברקאי ואת המעשה הנורא שנעשה על ידי המתנחלים בכך שהשתמשו בממצאים מתוך העפר שהוצא מהר הבית בניצוחו של ראאד סלאח, בתיאום, בפיקוח ובניהול של הוואקף המוסלמי בירושלים.

השימוש של המתנחלים בממצאים אלו, נועדו כאמור לזייף את העבר ולייהד את הר הבית. במילים אחרות - היהודים הם הפושעים.

5 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. בקושי אפשר לשנות את העתיד ,המוסלמים רוצים לשנות את העבר .

    השבמחק
  3. בקושי אפשר לשנות את העתיד ,המוסלמים רוצים לשנות את העבר .

    השבמחק
  4. בקושי אפשר לשנות את העתיד ,המוסלמים רוצים לשנות את העבר .

    השבמחק