יום שלישי, 20 בספטמבר 2016

התפקדתם? בידקו עכשיו את הנתונים

ניתן לבדוק את הפרטים האישיים ולתקנם || פילוח ראשוני

כמעט 700 מתפקדים כבר נרשמו  רוב התקלות במערכת הממוחשבת תוקנו  כל מתפקד יכול לבדוק את פרטיו האישיים ולתקנם במידת הצורך  נשארה עוד יממה להתפקדות  פורסם פילוח מעניין של המתפקדים לפי כמות העליות להר הבית  כמעט 30% מהמתפקדים טרם עלו להר הקדוש


↓ מתקרבים לישורת הסופית במפקד

נכון לרגע זה התפקדו כמעט 700 איש במפקד שוחרי המקדש והר הבית, מתוכם 60 הביעו את רצונם להיות שותפים בפעילות, כחברי ועד המטה המשותף של תנועות הר הבית והמקדש.

מכיון שמדובר במפקד ללא הגבלת זמן, בנו עורכי המפקד מערכת ייחודית שתוכל לנהל את המפקד בצורה המיטבית. מטבע הדברים, נתקלו עורכי המפקד בבעיות טכניות שונות, שמנעו מחלק מהמתפקדים להשלים את התפקדותם. רוב התקלות תוקנו ובעתיד הקרוב המערכת תשודרג עוד יותר.

עורכי המפקד משקיעים מאמץ רב לשמירת פרטיותם של המתפקדים. באשר למועמדים לוועד, יפורסמו הפרטים הבסיסיים, כולל: שם, ישוב, מאפייני עליה ורקע על שהמועמד כתב על עצמו, לא יפורסמו מספרי זהות.

היום נפתחה אפשרות לכל מתפקד לראות את הפרטים שהוא הזין למערכת ולתקנם לפי הצורך. ניתן לבחון אם המועמדות לוועד התקבלה ולעדכן את המועמדות ואת הרקע האישי שיוצג לבוחרים. הכניסה לפרטים האישיים תיעשה לפי חשבון המשתמש (כתובת דוא"ל) והסיסמא שנרשמו בעת ההתפקדות.

המאושרים שיספיקו להתפקד עד מחר בלילה, יוכלו לבחור להבחר לוועד הנוכחי של המטה המשותף. שאר המתפקדים יוכלו לבחור ולהבחר בבחירות הבאות ולהתעדכן באופן שותף על הנעשה בהר הבית ועל הפעילות למענו.

קישור להתפקדות: https://www.lamikdash.com

קישור לעדכון פרטים: https://www.lamikdash.com/account/updatedetails.aspx


↓ כמה סודות פנימיים מהמפקד


עורכי המפקד שומרים בקנאות על הפרטים האישיים של המתפקדים ועל כל נתון שעלול לפגוע בפרטיותם. לבקשתנו הסכימו העורכים לחשוף פילוח של המתפקדים לפי הנתונים המוצהרים על תדירות העליה להר הבית.

רוב המתפקדים (71%), נכון לעשר בלילה, עולים להר הבית, אולם 29% מבין המתפקדים, טרם עלו להר הבית.

18% עולים בתכיפות להר הבית, 29% עולים מספר פעמים בשנה, 6% מקפידים לעלות פעם בשנה, 18% עלו בינתיים פעם אחת בחייהם להר הקדוש וכאמור 29% טרם עלו להר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה