יום ראשון, 7 באפריל 2013

שמיני ולא ידום

לק"י
בתחילת הפרשה, לאחר מות שני בניו, במקדש, נאמר: - "וידום אהרן".
בהפטרת הפרשה, אנו קוראים, על דוד המלך: "ודוד מכרכר בכל – עוז לפני ה'.....ודוד וכל בית ישראל מעלים את ארון ה' בתרועה ובקול שופר" (שמואל ב' ו)
אמר על זה "תפארת שלמה": "וידום" – דרגה גבוה מאוד, אלא שישנה מדרגה הרבה יותר גבוה – "למען יזמרך כבוד ולא ידום". (תהלים כ'ט יג)

מספר 8

דבר ידוע ש-7 זה טבע ו-8 הוא מעל לטבע.
7 – הם שבעת פתחי הראש: 2 עיניים, 2 אוזניים, 2 נחיריים ופה – 1, לאומת זאת, 8 זה השכל היהודי, שמכוון את שבעת השערים, והוא נמצא מאחורי הציץ של כהן גדול – "קודש לה'".
8 – זו היא אות ח: חיים, חן וחסד, חוכמה, חתן.
4 פעמים 8 = ל"ב, 32. 32 שניים, כשהעליונות, הקשורות לגולגולת – עומדות, כמה המלאכים, והתחתונות – זזות, כמונו, במעש ובדיבור.
נאמר, שישנם 7 תווים מוזיקאליים, ובזמן המשיח – יתגלה השמיני. וודאי השופר הגדול יתקע בתוו הזה, ה-8. כנראה, על זה נאמר: ,את המנגינה הזאת – אי אפשר להפסיק !"
היקר בשמונה – זה ציון הזמן: "אז" ישיר משה. אז = 8.
בשנת ת"ש (מספטמבר 39) נכנסנו למאה השמינית, של האלף האחרון, של משיח, ומאז החל תהליך הגאולה, וכמה כל גאולה, גם זו, האחרונה, מתחילה בשואה. לאחריה, בתש"ח – קמה מדינת ישראל, לאחר 19 שנה, בתשכ"ז – שוחרר הר הבית.
היום בתשע"'ג – אנו 73 שנה בתוך גאולה ממש, בתהליכיה המואצים והאחרונים. חסל סדר "דגים"(57 בגימטריה), שמסתיים בעוד שנתיים וחצי (תשע"ו), ומיד אחריה – עידן החדש, יובל שנים לשחרור ההר, שנת 777,  תשע"ז!
ישנם אין ספור סימנים, הגיע זמנם של מעשים – של בניין, בחדוות היצירה !
היום יום השואה והגבורה. ברצוני להקדיש את השיעור לסבי וסבתי, ולדודי הי"ד, ולכל הנופלים בדרך אל המקדש, שאנו נבנה, בע"ה בקרבי'ם במלא תפארתו
בברכת בניין ירושלים
חיים אודם
כ"ז ניסן
ה'תשע"ג










תגובה 1:

  1. מדהים!
    חיים , תודה רבה!
    איזה אריה חמוד !!!!
    שמואל

    השבמחק