יום חמישי, 11 ביולי 2013

אפרטהייד: המשטרה הפרידה בין יהודים לגויים בכניסה להר הבית וגירשה את היהודים החוצה

המשטרה שוב כשלה בתפקידה. לאחר שהערבים כעסו כשראו מאות יהודים בהר הבית, הם דרשו מהמשטרה לעצור כניסת יהודים להר. המשטרה נענתה לדרישת הערבים, השוטרים הפרידו בין יהודים לגויים, אפשרו כניסת גויים להר הבית ואת היהדים שהמתינו בכניסה להר הבית הם דחפו בברוטליות אל רחבת הכותל


יהודים החוצה!
יהודים ממתינים בתור בכניסה להר הבית לפני הסלקציה המשטרתית

החל מהשעה שבע וחצי הבוקר עלו מאות יהודים להר הבית. בין העולים היו תלמידי ישיבת "אור וישועה" בחיפה בראשות  הרב ד"ר אליהו רחמים זייני שליט"א בהדרכת הרב יהודה אדרי שליט"א ועוד מאוד יהודים מרחבי הארץ.

ריבוי העולים היהודים להר הבית החל מראש חודש אב (ר' כתבה נפרדת) לא מצא חן בעיני הערבים ולבקשתם, החל מהשעה תשע בבוקר המשטרה הפרידה בין יהודים לגויים שהמתינו בכניסה להר הבית ואפשרה רק כניסת תיירים שאינם יהודים.

המשטרה אפשרה לקבוצה מצומצמת בראשות הרב דודי דודקביץ' שליט"א להציץ להר הבית ולצאת מיד דרך שער השלשלת. את שאר היהודים המשטרה גירשה לרחבת הכותל, מבלי לתת כל הסבר. את התיירים המשיכה המשטרה להכניס להר הבית כרגיל.

בתנועות המקדש זועמים ואומרים שמדובר בהמשך הרפיסות המשטרתית מול הערבים, תוך רמיסה בוטה וזדונית של זכויות היהודים. לא יתכן שבשעה ששרת המשפטים מקימה גוף שיפעל נגד אפליה בין יהודים לערבים בכניסה למתקני שעשועים פרטיים, היא עצמה תגבה ברוב צביעותה אפליה שילטונית מובנית נגד יהודים.

2 תגובות:

  1. יישר כח על הפעילות למען הר הבית!!! רק נא לא להשתמש בקונוטציות שיליות במונח "אפרטהייד". התורה בעצמה מפרידה באופן ברור ונחרץ בין עם ישראל לאומות העולם, ועל כן, אין זה מן היושר לגנות הפרדות עמים כאשר מדובר בהגדרה עצמית כל עם ועם מעמיה של דרום אפריקה.

    השבמחק
  2. כמו שרואים בסרטון יש דלת ליהודים ויש דלת לשאר בני העולם
    רק שבאפרטהייד לפחות שתי הדלתות היו פתוחות,
    לעומת זאת בכניסה להר הבית רואים בסרטון דלת שאר בני אנוש פתוחה ופעילה אבל הדלת ליהודים סגורה ונצורה

    השבמחק