יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

האנטישמים הגרועים ביותר יהיו גאים במה שקורה בהר הבית

ג'וליו מאוטי

ראו מה חושב עיתונאי איטלקי לא יהודי על התנהלות מדינת ישראל בהר הבית

קטעים נבחרים:


מאת: ג'וליו מאוטי*, תרגום לעברית ארנון סגל

לפעמים מקומו של האדם הישר הוא בכלא. האנטישמים הגרועים ביותר, ובהם אפילו היטלר, יהיו גאים במה שקורה בהר הבית.

הרב ישראל אריאל, ששירת ביחידת הצנחנים שכבשה את העיר העתיקה בירושלים, נגרר בהר על הקרקע בידי הרשויות הישראליות. התייחסו אליו כמו לפושע, טרוריסט, גנב, אנס, מנהיג כנופיה. למה? כי מדינת ישראל אף פעם לא באמת האמינה שהר הבית בידינו.

המדיניות המיושמת על ידי ישראל בהר הבית היא פשוט אנטישמיות טהורה. פוליטיקאים עיוורים, אנשי רוח ואנשים מן השורה אינם מצליחים לראות את מה שמול עיניהם. שעלבונות יומיומיים נגד יהודים יתקיימו בלב ליבה של ירושלים, שבה חופש דת צריך להיות דוגמה לאנושות כולה, אך למעשה קיים בה סוג של היסטריה נאצית נגד כל יהודי אותנטי עם זקן וכיפה. במקום להוקיר יהודים כמו הרב אריאל, עוצרת אותם משטרת ישראל, חוקרת אותם ורואה בהם איום. משפילה אותם, רושמת את שמותיהם ברשימת חשודים, מחפשת על גופם.

מדינת ישראל הופכת את המקום הקדוש ביותר בעולם למקום היחיד בעולם שבו תפילה ושירה הן פשע.

היטלר יהיה גאה במה שקורה בהר הבית. חוקי נירנברג שלו לא היו מנוסחים טוב יותר מהכללים הנוהגים באתר הקדוש ביותר ליהדות.

יהודים נכבדים, אלה המפרים את התועבה המכונה "סטטוס קוו" ומסתכנים בעונש מאסר כדי למחות על מצב הר הבית, מזכירים לי את היהודים הסובייטים שנלחמו למען חופש ובחג החנוכה הדליקו נרות בכלא כאות מחאה, ובכדי לספר לכל העולם שעדיין יש אור, יש תקווה.

עכשיו יש לעם היהודי מדינה. אבל עדיין ישנם זמנים שבהם מקומו של האדם הישר בכלא. זה היה נכון בשנת 1933 בברלין, במוסקבה בשנת 1973 ובירושלים 2013.



* גיוליו מיאוטי הוא עיתונאי וסופר איטלקי. כתב קבוע של העיתון השלישי בגודלו באיטליה פוליו 2, פרסם מאמרים בוולטסטריט ג'ורנל ובעיתונות בינלאומית ובארץ מדי פעם בג'רוזלם פוסט ובעיקר ככותב טוירם בערוץ שבע. פרסם את ספרו 'שואה חדשה' על האינתפאדות בישראל.
הספר יצא בשפות רבות ומנציח את היחידים ומשפחותיהם שנספו באינתיפאדות בארץ.בימים אלה עומד לראות ספרו "הותיקן נגד ישראל" בשפה האנגלית בהוצאה קנדית מכובדת ביותר בו הוא מנתח וסוקר באמצעות מסמכים רבים את ההתנכלות השיטתית של הותיקן לעם היהודי ולמדינת ישראל והתחברותו לאיסלם ולפלשתינים כדי להשמיד את ישראל.
מיאוטי הוא חסיד אומות העולם המזדהה בכל נימיו וביושרו האינטלקטואלי עם עם ישראל ומדינת ישראל ונלחם מלחמת חורמה נגד כל אויבי העם היהודי
הוא אוהד מאוד את תנועות המקדש והר הבית את ההתנחלויות והמאחזים והוא ידיד אמיתי ועקבי של יהודה שומרון בנימין וירושלים.

2 תגובות:

  1. כת הישועיים השולטת בעולם מהותיקן היא גם בעלת אדמות הר הבית,באדיבות נערי פרס

    השבמחק