יום שישי, 27 בדצמבר 2013

הדו"ח הסודי שנחשף מעיד: חורבן בחסות ממשלת ישראל


חפירות והרס בהר הבית
הועדה לביקורת המדינה של הכנסת הזמינה דו"ח על ההרס השיטתי של שרידי המקדש בהר הבית על ידי המוסלמים. 

הדו"ח של מבקר המדינה חשף שותפות פושעת של ממשלת ישראל בהשלמת מפעלו של טורנסרופוס הרשע שחרש את ירושלים, כדי לאבד כל זכר יהודי ממנה.

חז"ל ציינו את הארוע כאחד מחמשת הארועים הנוראים שארעו בתשעה באב. הפעם החורבן התבצע בחסות ישראלית בהסכמה שבשתיקה (ואולי אף מעבר לכך...) של רבני ישראל.

ראש הממשלה הצליח להטיל אימה על חברי הכנסת ולמנוע את פרסום הדו"ח, למרות קביעת השב"כ שאין בעיה בפרסומו. הדו"ח דלף לתקשורת הזרה ופורסם באתרי אינטרנט בארה"ב.



מאמצי ראש הממשלה למנוע את הצגת דו"ח מבקר המדינה אודות הרס העתיקות והשמדת שרידי המקדש בהר הבית, נחלו כשלון עם פרסומם של הדו"ח המלא, ושל הטיוטה המלאה גם היא, באתר אינטרנט יהודי בחו"ל.


נזכיר כי בדיוני וועדת ביקורת המדינה בכנסת הסכימו מבקר המדינה, נציגי השב"כ, וכמה חברים בוועדה לפרסם את הדו"ח. אולם ראש הממשלה שיגר אל הוועדה את מזכיר הממשלה, וחברים בוועדה הוחלפו, בכדי למנוע את חשיפתו לציבור בטענה של שמירת בטחון המדינה.

מצורף קישור לאתר שהדליף את הדו"חות.


תגובת הליב"ה נוכח המימצאים הקשים:
חובה לפתוח את הר הבית ליהודים בכל שעות היממה

"הדו"ח המלא מגלה שמדינת ישראל ידעה בזמן אמת על המחדל שהתרחש בהר הבית ולמרות זאת כל הרשויות התעלמו מההרס שביצעו בשרידי הר הבית והמקדש, כולל המשטרה, היועצים המשפטיים, והעירייה.


"מדובר בהתרשלות מודעת וחמורה הגובלת בהתנכרות פושעת למקום שגם בית המשפט העליון כבר העיר מספר פעמים לרשויות, על חובתם להגן עליו, בקביעתו החד משמעית שהר הבית הוא המקום הקדוש ביותר לעם ישראל.



"מתברר שרק נוכחות קבועה של יהודים בהר הבית בכל שעות היממה, בכוחה למנוע הישנות של מקרים קשים אלו.


"נוכח הרשלנות שמפגינות רשויות המדינה לגורלו של המקום הקדוש ביותר לעם היהודי, האחריות למקום מוטלת על כל יהודי ויהודי לעלות להר הבית, להראות שם נוכחות, לפקח על כל צעד במקום, ולעצור באיבה כל התדרדרות. הנוכחות היהודית בהר הבית היא הדרך היחידה לשמור על המקום הקדוש לעם היהודי,

"אנו דורשים לפתוח את שערי הר הבית ליהודים בכל שעות היממה, כפי שגם קראה השבוע וועדת הפנים. על ראש הממשלה להיעתר לקריאה ובכך גם להביא לקיצה את אחת האפליות החמורות במקום הקדוש.

לחצו כאן לקישור לאתר שהדליף את הדו"ח >> (הדו"ח מופיע באתר במלואו בעברית)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה