יום רביעי, 14 במאי 2014

צפו: ח"כ משה פייגלין בוועדת הפנים: "אין מנוס חייבים לפטר את השר אהרונוביץ"

ח"כ משה פייגלין
משרד הפנים הפך למשרד לציד מכשפות ||  ח"כ משה פייגלין מנה את כשליו של השר אהרונוביץ: הר הבית נכבש על ידי החמאס, נערות נשחטות בעפולה, הפשע בעולם התחתון, לא ניתן לבקר בקברו של מנחם בגין, בתי כנסת בלוד וברמלה נשרפים עד היסוד, ברוב תאונות הדרכים הקטלניות מעורבים ערבים  || אהרונוביץ עסוק בתג מחיר

בוועדת הפנים של הכנסת הטיח ח"כ משה פייגלין דברים קשים לעבר השר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ, פייגלין מנה את מחדלי השר אחת לאחת. וכבל על כך שאהרונוביץ עסוק בתג מחיר במקום בלשמור על בטחון המדינה.

בנתניה כדי לפתוח עסק צריך אישור של העולם התחתון, קבלן בניה בכדי להתחיל לבנות פרויקט צריך לסגור עם חברת שמירה, ואני לא מדבר על הנגב. בחג הפסח שבוע ימים הר הבית נכבש על ידי החמאס. ואתה לא מאשר לקצינים להיכנס למסגד ממנו נזרקים אבנים ונורים זיקוקים, כך הם אומרים קציני המשטרה. זה כשלון שלך

אתה לא יכול להחליט שבנושאים הלאומיים אתה בורח מאחריות כי זה ערבים, ואיפה שקל לך שם אתה מתמודד.

נערות נשחטות בעפולה, ילדות בנות חצי שנה שוכבות בבית חולים לווינשטיין עם גולגולת מנופצת. הפשע בעולם התחתון - מכוניות מתפוצצות בפתח תקווה. בהר הזיתים אי אפשר לבקר את קברו של מנחם בגין ז"ל בלי חברת שמירה פרטית שאתה שוכר לכך. בתי כנסת בלוד וברמלה נשרפים עד היסוד, תאונות הדרכים הקטלניות רובם באים על רקע לאומני, הנתונים מראים כי ברוב תאונות הדרכים הקשות מעורבים אנשי המגזר הערבי.
 
חילול אנדרטאות של הצנחנים ואנדרטאות אחרות של צה"ל, מעשה שיגרה, כתובות גרפיטי 'היטלר צדק' בטייבה, עשרות יידויי אבנים, בקבוקי תבערה, ירי על הכבישים, נרצח קצין צה"ל לא מזמן.

צריך לקרוא למשרד לבטחון פנים, המשרד לציד מכשפות, למסגד אל אקצה בהר הבית שממנו נורו זיקוקים ונכבש לחלוטין, לא עשו כלום, אך לישיבה קדושה ביצהר שהיו נגדם חשדות, חמורות ככל שיהיו, יש את מלוא האומץ להכניס פלוגה של חיילים ולכבוש אותה, וזה עדיין המצב שם.

בסיום דבריו קרה פייגלין לראש הממשלה לפטר את השר אהרונוביץ לאלתר וללא דיחוי.

ח"כ משה פייגלין בוועדת הפנים - הבוקר

תגובה 1:

  1. איש משכמו ומעלה מלהיב אותי בכל פעם מחדש

    השבמחק