יום שלישי, 24 ביוני 2014

צפו: חברי החטופים מישיבת מקור חיים התפללו לשלומם בהר הבית

חברי החטופים מתגייסים || מתפללים לשלום חבריהם בהר הבית

תלמידי ישיבת מקור חיים, עלו להתפלל בהר הבית, לשלומם של חבריהם לספסלי הישיבה, שנחטפו וגורלם לא ידוע.

למרות העיכוב בכניסה מצד המשטרה וקריאות השמחה לאידם מצד המחבלים, הם יצאו בהתרוממות רוח ובתקוה גדולה.

↓ קרבה לה' ותפילות לצד השפלה וקריאות צהלה של מחבלים


חברי החטופים מתפללים לשלומם
תלמידי ישיבת מקור חיים בהר הבית
גיל-עד שאער ונפתלי פרנקל מישיבת מקור חיים נחטפו בדרכם מהישיבה יחד עם אייל יפרח מישיבת שבי חברון בדרכם חזרה הביתה. עד כה לא נודעו עקבותיהם ולא הגיע כל סימן חיים מהשלושה.

חבריהם לספסל הלימודים חרדים לשלומם ומנסים לקרוע שערי שמים בתפילותיהם. לאחר יותר משבוע של חרדה, החליטו חברי החטופים לפעול לפי עצת החכם באדם: "שמתחילה לא בנה שלמה הבית (=בית המקדש) אלא על תנאי, שכל מי שיש לו צרה יבא ויתפלל עליה... 'כל תפלה כל תחנה [אשר תהיה לכל האדם לכל עמך ישראל אשר ידעון איש נגע לבבו ופרש כפיו אל הבית הזה ואתה תשמע השמים מכון שבתך']" (מסכת סופרים)החברים פנו למנהל ארגון הליב"ה הרב יהודה גליק ויחד איתו עלו היום להר הבית.

חברי החטופים מתפללים לשלומם
תלמידי ישיבת מקור חיים בהר הבית
התלמידים ערכו את ההכנות ההלכתיות הנדרשות כדי לעלות להר הבית בטהרה והגיעו להר הבית בחרדת קודש. לתדהמתם החברים, הם נאלצו להמתין כשעה מחוץ לשער עד שיורשו להכנס פנימה אל הקודש. בתוך ההר עצמו הם נאלצו לשמוע קריאות הסתה בערבית של תומכי בחוטפים ואף לחזות בסימני שלוש אצבעות המסמלות תמיכה בחטיפה ושמחה לאידם של החטופים.

ביציאתם מהר הבית סיפרו התלמידים על ההתרגשות המיוחדת שהייתה להם בעת תפילתם במקום. "אנו מייחלים לקבלת התפילות כאן - המקום המיוחד לתפילה, שממנו עולות כל התפילות אל אבינו שבשמים", אמרו התלמידים. הם הוסיפו ואמרו שהם לא ירתעו מההסתה הערבית וימשיכו לעלות להר הבית.

חברי החטופים מתפללים לשלומם
תלמידי ישיבת מקור חיים בהר הבית
את רוב התפילות נשאו החברים בשערי ההר, כיון שבהר הבית פנימה, אסרה עליהם המשטרה להתפלל בניע שפתיים. לטענת המשטרה המצב נפיץ, והמוסלמים עלולים לסכן את שלום הציבור אם הם יתפללו בגלוי. התלמידים נאלצו לשאת בהר הבית תפילות לב בלבד.

הרב יהודה גליק ממיזם הליב"ה שאירגנה את עליית החברים והדריך אותם בתוך ההר, סיפר שהבחורים הכאובים מגורל חבריהם, עברו בהמתנה לכניסה להר הבית ובהר הבית פנימה צער רב. המתנה של שעה בשער, קריאות הסתה בתוך מתחם ההר וצהלות שמחה לאיד חבריהם. הבחורים ניצלו את ההמתנה הארוכה לטובה, ונשאו תפילות רבות לשחרור החטופים, לשלומם של כוחות הבטחון, ולישועות ונחמות לכל בית ישראל. 

חברי החטופים מתפללים לשלומם
תלמידי ישיבת מקור חיים בכניסה להר הבית

2 תגובות:

  1. תתביישו לכם!
    מנצלים מצוקת נערים אמיתית שכואבים על חבריהם, כדי לקדם מהלכים פוליטיים מפוקפקים של הליב"ה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הפוסל במומו פוסל!
      לאלו מהלכים פוליטיים אתה מתכוון? הליב"ה פועלת להחזרת עם ישראל להר הבית והפסקת חילול ה' במקום. הביזיון וההפקרות בארץ ישראל מתחילים בהר הבית. בעצם עלייתם להר הבית הבחורים הנפלאים האלה מקרבים את הגאולה ופועלים להקטין את חילול ה' והסיכון לחטיפות נוספות.
      כל הכבוד לליב"ה וליהודה גליק שפועלים לשם שמים. הייתי מציע לך לבקש מהרב גליק מחילה.

      מחק