יום שני, 7 ביולי 2014

שוב הר הבית נסגר ליהודים. שוב אהרונוביץ' משקר

הר הבית נסגר שעה מוקדם מהרגיל || המשטרה הודיעה שההר פתוח כרגיל

שמחת עניים
החתן ומלוויו רוקדים ליד השער הנעול ליהודים של הר הבית
לראשונה מאז יום שלישי שעבר נפתח היום הר הבית נפתח היום ליהודים לכניסה רגילה. בגלל חודש הרמאדן ההר נפתח ליהודים מ-7:30 ועד 11:00 בלבד. אולם כבר בשעה עשר גירשה המשטרה את היהודים מהר הבית ולא איפשרה ליהודים נוספים להכנס פנימה, ללא כל הסבר הגיוני.

לכלי התקשורת הודיעה המשטרה שהר הבית פתוח כגיל.

↓ חתן מאוכזב, עם מושפל, משטרה בצרות ואוייב צוהל

יהודים שהצליחו לעלות היום להר הבית
לאחר שכניסת יהודים להר הבית התאפשרה הבוקר באופן חופשי ובהר שרר שקט יחסי. החליטה המשטרה באופן פתאומי לסגור את השער היחיד דרכו נכנסים היהודים להר.

השערים האחרים שמהם המשטרה מאפשרת רק למוסלמים להכנס, נותרו פתוחים.

השוטרים במקום לא נתנו שום נימוק לסגירת השער. ויהודים רבים שבקשו לעלות להר נאלצו לשוב על עקבותיהם. חתן שהגיע במיוחד לרגל חתונתו הערב, המתין לשווא יחד עם שושביניו במשך שעה ארוכה, לאחר שהשוטרים הודיעו להם כי פתיחת השער תיתכן בכל רגע.

למרבה הצער, בשעה 11 נאמר לחתן ולשושביניו שההר כבר לא ייפתח היום לכניסתם גם לא בצהריים, כיון שבכל חודש הרמאדן המשטרה אינה מאפשרת כניסת יהודים בשעה הבודדת שההר פתוח בו בצהריים במשך כל ימות השנה.

מנהל הליבה יהודה גליק שנוכח במקום אמר שמדובר בכניעה לאלימות הפורעים המוסלמים בהר הבית. ההתנהלות התבוסתנית הזו של המשטרה מקרינה על תפקודה מול הפורעים בכל הארץ.

↓ המשטרה הסתירה, הערבים גילו את הסוד

יהודים שהצליחו לעלות היום להר הבית
מאוחר יותר פרסמו הערבים את הסיבה לסגירה הבהולה של הר הבית בפני כל מי שאינו מוסלמי. הערבים ארגנו צעדה צעקנית בהר הבית לכיוון שער המוגרבים בדרישה גזענית להדיר את היהודים מהר הבית. כשראו קציני המשטרה את האספסוף, אחזתם חיל ורעדה והם הזדרזו לנקות את הר הבית מכל בן אנוש שאינו מוסלמי.

פעילי הר הבית רואים בחומרה את השקרים החוזרים ונשנים של המשטרה, בפרט לאור כל הפרשיות האחרונות המעידות על התנהגות בלתי הולמת של המשטרה ביחס לאזרחים ובהודעות כוזבות לתקשורת.
לאור ההתנהגות הבריונית של השר הממונה - אהרונוביץ' בועדת הפנים, לאור הצהרותיו הכוזבות בכנסת ולאור ניסיונות החיפוי שלו בפרשיות האחרונות כגון - תפקוד מוקד 100 בזמן חטיפת הנערים הי"ד, היעדרות המפכ"ל מהארץ, פרשת השוחד ועוד, רואים פעילי המקדש בראש הממשלה, שלא מסיק מסקנות כלפי השר אהרונוביץ', כאחראי הבלעדי למחדלי המשטרה.

ברור שלו המשטרה היתה מקבלת הוראות נכונות וכלים מתאימים, היא היתה מטפלת במצב הנורא בירושלים בכלל ובהר הבית בפרט. חבל ששר כושל גורם להכפשת משטרת ישראל וראש המשלה שותק.

הערבים שהצליחו להפחיד את משטרת אהרונוביץ' בהר הבית

יהודים שלא הצליחו לעלות היום להר הבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה