יום חמישי, 4 ביוני 2015

כבוד השופט כרמי - גולדסטון - מוסק

מגולדסטון ועד מוסק || ראיה מצומצמת ומעוותת של התמונה

השופט כרמי מוסק
השופט כרמי מוסק קיבל את ערר המשטרה ואסר על יהודה גליק לעלות להר הבית עד תום ההליכים במשפט נגדו בטענה שתקף מתנפלת מוסלמית בהר הבית. התעלמותו של השופט מהתמונה הכללית מזכירה את התנהגותו של השופט ריצ'רד גולדסטון זכור לרע.

מאת: אסף פריד

מיד לאחר מבצע 'עופרת יצוקה' מינה האו"ם ועדת חקירה לחקור האם בוצעו פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות במהלך הלחימה. בראש הועדה עמד שופט יהודי מדרום אפריקה, ריצ'רד גולדסטון. ועדת גולדסטון הוציאה דו"ח חמור מאוד כנגד ישראל והאשימה את ישראל בפשעי מלחמה ואף בפשעים נגד האנושות. הדו"ח שהפיק השופט גולדסטון משמש עד היום כנשק בידי אויבי ישראל ומהווה איום תמידי בהעמדה לדין כנגד בכירי צה"ל ומערכת הבטחון בעת שהותם בחו"ל.

נתעלם כרגע משיתוף הפעולה הבוגדני של ארגוני שמאל שונים בהפקת הדו"ח הזה, ולא נתייחס גם להחלטת ממשלת ישראל שלא לשתף פעולה עם ועדת הבדיקה, למרות מאמר שכתב גולדסטון שנתיים לאחר פרסום הדו"ח, לפיכך לו היה זוכה לשיתוף פעולה מצד ממשלת ישראל הדו"ח שהוציא לא היה חמור כל כך.

נצא גם מתוך נקודת הנחה שגולדסטון הינו איש מקצוע היודע להתעלם מעדויות שקר, למרות חוסר שיתוף הפעולה הישראלי, וכך שהוא שופט אוביקטיבי הדן ללא משוא פנים. אין ספק שהוא נבחר לעמוד בראשות הועדה הזאת בגלל מוצאו היהודי והקשר המשפחתי שלו לישראל ובכך לתת נופך של אמינות לדו"ח הועדה. לכן יש להניח שארועים שמתאורים בדו"ח גולדסטון אכן ארעו במציאות!

האם דוח גולדסטון צודק, האם ביצענו בעזה פשעי מלחמה???

גם אם גולדסון צודק בכל אחת מהעובדות שצוינו בדו"ח הוא שגוי לחלוטין, לא בגלל חוסר דיוק עובדתי אלא בגלל התעלמות מוחלטת מההקשר. דו"ח גולדסטון מתעלם לחלוטין ממאה שנות טרור ערבי, מתעלם מהריבונות על רצועת עזה, מתעלם אלפי רקטות שנורו על ישובי הדרום, מתעלם משיטות הלחימה של החמס שכוללות שימוש במחבלים מתאבדים, ירי מתוך מרפאות, בתי ספר ומסגדים, שימוש בנשים וילדים כמגני אנושים ועוד ועוד. רק ראיה כוללת של המצב יכולה ליצור דיון אוביקטיבי במציאות, כפי שכותב גולדסטון בעצמו במאמר "החזרה בתשובה" שלו.

היום קם לגולדסטון יורש חדש, תוצרת כחול לבן, שמו כרמי מוסק.

לפני שבוע דן השופט מוסק בערעור שהגישה הפרקליטות על החלטת בית משפט השלום לאפשר ליהודה גליק לחזור להר הבית (בתנאים דרקוניים יש לציין) השופט מוסק כמו מורו ורבו בחר להתעלם כליל מההקשר, מהמצב בהר הבית ובחר לאסור על יהודה גליק להכנס להר הבית באופן מוחלט. השופט מוסק מתעלם מהאלימות הערבית המאורגנת בהר הבית, מקבוצות ההתנפלות הממומנות בידי גורמים עוינים התוקפות כל יהודי שעוולה להר, השופט מוסק התעלם מכך שאותה ערביה שטענה שהותקפה בידי גליק הינה חברת מורביטון וקבלה כסף בשביל להציק ליהודים, השופט מוסק גם מתעלם מכך ש'התקיפה שלא היתה לכאורה' התרחשה בעת שניסתה אותה אישה למנוע מיהודה גליק גישה למקום קדוש, דבר שמהווה עבירה פלילית.

לראייתו של השופט מוסק אין כלל מאבק לאומי על הר הבית, יש שם "קבוצות שונות" אשר יש חיכוך ביניהם, ותפקיד המשטרה כמובן הוא להיות הגננת ולהרחיק את הילדים שמתסיסים את הגן, 

מתנקש ערבי בכלל לא ניסה לרצוח את יהודה גליק בגלל פעילותו בהר הבית, לפי דברי השופט מוסק אשר מתיחס לפציעתו של יהודה בנסיון ההתנקשות במילים הללו " פציעתו הקשה של המשיב בעקבות כך שנורה מטווח קצר ונפגע באופן חמור" 

מי ירה? למה ירה? 

זה בכלל לא מענייננו. יש לנו אג'נדה והיא תנצח.

יחי גולדסטון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה