יום חמישי, 17 בדצמבר 2015

מרגש! התאומות שיוולדו בזכות יהודה גליק

...עַד עֲקָרָה יָלְדָה || בזכות תפילה בהר הבית

מזל טוב! לפני מספר ימים נולד ליהודה וליפי גליק הנכד השישי. יהודה שיתף את חבריו בבשורה המשמחת, תוך שהוסיף משאלה לזכות גם בנכדות. בתגובה קיבל יהודה בשורה מפתיעה ומרגשת מאישה שלא קשורה למשפחתו: יש לך שתי נכדות בדרך...

↓ הסיפור המלא מפי יהודה גליק


8 ביולי 2014 הודעה פרטית במסנג'ר 

היא: הרב יהודה גליק שלום, אני ממש אשמח אם תוכל להתפלל שיהיו לי ולבעלי ילדים. ארבע שנים אנחנו מחכים ומתפללים ומקווים שזה כבר יקרה. תודה רבה רבה!

אני: וואו איזה קשה זה! בשמחה רבה . מה השמות שלכם לתפילה (כולל שם האם)


9 ביולי 2014

אני: הרגע בצד מזרח של הר הבית מול מקום בית המקדש הזכרנו אתכם וביקשנו לפתיחת שערי פריון.

היא: יו תודה! אתה לא מבין סוף סוף ישנתי הלילה בשלווה. כי בדר"כ אני יושנת ואין לי כ"כ חשק לקום והפעם ישנתי ולא הייתי עצובה שהייתי צריכה לקום וגם חלמתי חלום (כאילו הנפש שלי היתה יותר רגועה מבדר"כ) ממש תודה רבה. תמיד רציתי שיתפללו עליי אבל תמיד אני מתביישת כ"כ לבקש על עצמי, ואתמול איכשהו היה לי אומץ.


10ביולי 2014

היא: עוד פעם התפללת עליי? אני הייתי בחוץ באריאל מהבוקר ועברתי במחסום בכביש 5 חצי שעה לפני שהגיע רכב עם מטען. ממש צריך להיות זהירים בסביבה שלנו.

אני: ברור לחלוטין שהתפללנו עליכם, לקחתי את זה כפרוייקט אישי לפתוח שערי שמים לפתיחת שערי פריון עבורכם.

היא: פששש....תודה! אתה לא מבין כמה זה עושה אותי חיובית ולא פסימית כל הזמן. זה מוזר להרגיש ככה אבל זה נותן שלווה. 


השבוע יום שלישי

היא: לרב יהודה גליק המון מזל טוב להולדת הנכד. ומי אמר שאין לך נכדות???? יש לך שתיים בדרך. אני בשבוע 25!!!!! והשתדלתי לשמור על פרופיל נמוך עד עכשיו כי פחדתי שיקרה משהו לא טוב אם אפרסם את זה יותר מידי. אבל כתבת שאין לך נכדות-אז הייתי חייבת לתקן -יש לך. הן פשוט בדרך לכאן. בזכות התפילה שהתפללת עלינו בהר הבית. אז תודה מקרב לב ואתה יכול להגיד לבית המשפט שבזכות זה שאתה עולה להר הבית ומתפלל אז אתה מצליח לגרום לזוגות ללא ילדים להרות. זאת כבר טענה טובה לא?

אני: דמעות אושר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה