יום חמישי, 31 במרץ 2016

הציבור נקרא להשתתף בהכנות להקרבת הפסח

השנה כולנו שותפים || מתקדמים להקרבת הפסח

תנועות המקדש מזמינות כל יהודי להיות שותף וכבר היום להתמנות לקרבן הפסח, כך שיהיה לכל אחד כזית בכבש שאינו בעל מום שיוכל להקריב עוד השנה בי"ד בניסן כהלכתו.

↓ צפו: ביום שני שלפני הפסח מגיעים לתרגול המרכזי


↓ נכנסים, נמנים ותורמים

לתרומות לתרגול הפסח ורכישת מנוי יש להכנס לקשור >>https://www.headstart.co.il/project.aspx?id=18623

     


↓ קצת על תרגול הפסחהמטה המשותף לתנועות המקדש

אירוע תרגול קרבן הפסח נועד לעורר מחדש את הגעגוע. בכל הגלויות הזכרנו לעצמנו תמיד שסדר הפסח הנוכחי עם הכרפס, החרוסת, החסה והמצות, הוא סדר חסר, זיכרון בלבד לפסח האמיתי. והנה, שבנו לארצנו, והגיע הזמן לתת ביטוי ממשי לכמיהת הדורות לראות את הבית על מכונו.

כל יהודי מזכיר שלוש פעמים ביום בתפילת הא-ל את שאיפתו בעניין המקום הקדוש ביותר לעם היהודי. האירוע נועד להחיות מחדש את הזיכרון העולה מן המלים העתיקות ולנפוח בו נשמה. להחיות את המלים, את הצבעים, את הריחות שאבדו לנו זה אלפיים שנה. לאפשר הצצה, סדק צר, חלון הזדמנויות, לחוויה היהודית העתיקה.    

אנו מצרפים לינקים לאירועים שהיו בשנים עברו ומזמינים אתכם לתרום ולהיות שותפים לאירוע של שנה זאת:

ב"ה כפי שניתן לראות מהכתבות במהלך השנים כל שנה הציבור שמשתתף באירוע הולך וגודל כמו כן גם ההוצאות הולכות וגדלות.   אנחנו מזמינים אתכם להיות שותפים בתרגול קורבן הפסח הגדול ביותר שחוויתם, תבחרו את אחת התשורות בצד שמאל ותהפכו את החלום למציאות.

2 תגובות:

  1. תרגול קרבן פסח לפי דעתי נועד לקדם ולחדש את עבודת המקדש ולימודה בפועל וציון חובת עם ישראל לקיימה גם בזמן שאין בית כדי שיהיה בית.

    השבמחק
  2. תרגול קרבן פסח לפי דעתי נועד לקדם ולחדש את עבודת המקדש ולימודה בפועל וציון חובת עם ישראל לקיימה גם בזמן שאין בית כדי שיהיה בית.

    השבמחק