יום ראשון, 17 באפריל 2016

המונים צפויים להשתתף בתרגול קרבן פסח

תמיכה ציבורית רחבה בתרגול הפסח || העם רוצה מקדש


המונים צפויים לתרגל מחר את זבח הפסח  מתרחבת התמיכה הציבורית באירוע  רבה של ירושלים, הרב אריה שטרן ישא דברים ויברך את הבאים והעוסקים במלאכה   רבה של אפרת, הכהן הרב שלמה ריסקין, ישתתף בתרגול בבגדי כהונה   סקר ערוץ 7 קובע: רוב מוחץ תומך בתרגול


↓ ההכנות מתקדמות, הקורבן בדרך?


רוב מוחלט של תומכים באירוע התרגול במשאל אינטרנטי שקיים ערוץ 7, למעלה מ-2/3 שליש מהנשאלים, 68%, סברו שמעשה תרגול קרבן הפסח הוא אירוע 'ראוי ויפה', לעומת כ-31% שסברו שטרם הגיעה השעה לכך. במשאל האינטרנטי השתתפו למעלה משש מאות איש ובארגוני המקדש הופתעו לראות את תוצאות הסקר שלא היה ידוע להם על עריכתו.

הרב שלמה ריסקין, רבה של אפרת, ישתתף אף הוא, ככהן בבגדי כהונה, במסגרת אירוע התרגול. הרב ריסקין גם יישא דברי תמיכה יחד עם רבה של ירושלים - הרב אריה שטרן, רבה של צפת - הרב שמואל אליהו, הרב אורי שרקי, ח"כ מיקי זהר (הליכוד) ורבים נוספים.

מימון האירוע בידי ההמונים במסגרת ה'הדסטארט' ממשיך לטפס אף שכבר חצה את רף מאת האחוזים. טריבונות הוקמו לקליטת ההמונים שינהרו למקום החל משעות הצהרים מחר.

בעקבות ההתעניינות הציבורית המפתיעה, היוזמים מעריכים שציבור המשתתפים יהיה גדול משסברו תחילה, ובהתאם לכך יוצבו השנה לראשונה טריבונות מדורגות שיאפשרו צפיה קלה על במת האירוע ועל מקום המקדש שברקע.

לפני אירוע התירגול יתקיים בישיבת בית אורות הסמוכה למצפה פאנל רבנים בשאלה "האם לחתור בימינו לחידוש עבודת הקרבנות?".


מעמד התירגול עצמו ייפתח בשעה 5 אחה"צ בברכות רבנים ואישי ציבור. החל מהשעה 14:00 יתקיימו הפאנל, שיעורי תורה, הפעלות לילדים ופינת ליטוף כבשים. סיום האירוע וחלוקת חתיכות כזית צלי מבשר הכבש צפויים סביב השעה 19:00.

האירוע פתוח לקהל הרחב, הכניסה חופשית, שאטלים חינם מגבעת התחמושת יתקיימו במשך כל שעות האירוע החל מהשעה 13:30.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה